לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

פסח שמח!


כבר 150?! כן, כן, גבירותיי ורבותיי... 150!

 

סליחה שלא עדכנתי קודם, לא הייתי בבית בליל הסדר והיו לי דברים לארגן...

אז בינתיים חודש חדש התחיל לו... נקווה שהחודש הזה יביא עימו רק הצלחות ושמחות ויהיה לכולנו רק טוב.

ואמנם קצת באיחור אבל...

חג פסח שמח וכשר לכולם!!!

 

הסדר עבר עליי באמת בנעימים. היה ממש כיף להיות שוב עם כל המשפחה, ואחרי שסיימנו עם ההגדה והאוכל שהצלחנו להכניס לעצמינו (TOO MUCH FOOD!), שיחקנו כל המשפה במשחק "המאפיה", מי שמכיר. אפילו הזקנים במשפחה שיחקו ^^ היה מדהים!

 

והחלטתי להוסיף את תשובותיי לשאלון השבועי... לא יודעת עד כמה זה מעניין, לדעתי השאלון הפעם היה מוצלח בהרבה ממה שהלך שם לאחרונה... אבל זה ממש  א ר ו ו ו ו ך ! (חח בהצלחה לאלה שמאמינים שיוכלו לקרוא ע-ד ה-ס-ו-ף):

 

ציין\י את:

מינך - נקבה.

גילך - 19.

ותק בבלוג (כמה חודשים הוא קיים) - עוד כמה ימים שנה. =)

מספר עדכונים המתפרסמים בממוצע בחודש - 12 בערך.

מהו בכלליות סגנון הבלוג שלך? (יומן אישי \ אינפורמטיבי \ הצגת דעות ופרשנות \ אלבום תמונות \ מקום לפרסום יצירות \ מקום ליצירת דיון \ אחר?) - לא יודעת... זהו מקום לפרוק בו רגשות וחוויות...

 

1) מה היו הסיבות שהביאו אותך לפתוח בלוג מלכתחילה? האם מאז השתנו או נוספו סיבות שבגללן את ממשיכה לכתוב?

קורה לי המון שאני מרגישה שאם אני לא אכתוב אני אתפוצץ, ורציתי לעשות עם זה משהו ולא לכתוב רק לעצמי... לפתוח אתר אני לא יודעת (ולא סובלת טיפו ואתרים דומים למיניהם), אז בלוג נראה לי כמו במה מתאימה...

 

2) עד כמה הדמות שאת מציגה בבלוג, זהה ל"אני" האמיתי שלך (במילים אחרות: עד כמה הדמות שלך בבלוג נאמנה לאופי האמיתי שלך ביומיום)? האם הזהות שלך בבלוג עדיפה בעינייך, בהשוואה לזהותך במציאות?

אני בבלוג בדיוק כמו שאני בחיים, אני תמיד אני.

 

3) האם הצגת פעם תמונה שלך בבלוג? אם כן, האם את נוהגת לפרסם תמונות מחייך לעיתים קרובות, כחלק מהשגרה?

הצגתי תמונות... כל כמה זמן אני מפרסמת סתם כמה תמונות, אבל לא יותר מידי כי בסה"כ זה לא בלוג צילום ואני לא עד כדי כך מאוהבת בעצמי וסוגדת למראה שלי...

 

4) מה מהפרטים האישיים הבאים הופיעו בבלוג שלך: שם פרטי \ שם משפחה \ גיל \ תאריך לידה \ מקום מגורים \ שם בית ספר, תנועת נוער, מקום עבודה או כל מוסד אחר שאת לוקחת בו חלק

שם פרטי - כן, אבל רק את שלי. האחרים נותרים חסויים.

שם משפחה - לא.

גיל - כן.

תאריך לידה - כן.

מקום מגורים - רק העיר.

שם בית ספר - לא.

תנועת נוער - אני לא משתייכת לאף אחת ומעולם גם לא השתייכתי.

מקום עבודה או כל מוסד אחר שאת לוקחת בו חלק - כן, הטכניון למשל.

 

5) אילו מפרטי התקשרות הבאים מופיעים אצלך בבלוג: כתובת אי מייל \ לינק לאתר אישי (מקושרים, מיי ספייס, שוקס וכד’) \ תוכנות מסרים (מסנג’ר, ICQ וכד’).

שום דבר מאלה.

 

6) האם את תופסת את הבלוג כהמשך ישיר לחיי היומיום שלך, או כסוג של מקום שאפשר לברוח בעזרתו מהמציאות?

אני לא חושבת שאני בורחת כאן מהמציאות... אולי נחה ממנה קצת, אבל סה"כ אני כותבת על המציאות שלי ולא על איזה עולם דימיוני...

 

7) דרגי בין 1 ל- 10 את מידת החשיפה העצמית שלך בבלוג (שיתוף הקוראים בחוויות אישיות או אינטימיות, רגשות, זכרונות, פרטים אישיים וכל דבר שהוא בגדר "פרטי").

אני חושבת שזה בערך 7: אני מספרת מה שקורה בחיי, חולקת רגשות, אבל מה שבאמת סודי ואישי לא צריך לדעתי לחלוק עם חצי עולם, ובייחוד עם אנשים שאתה לא מכיר. בשביל זה יש חברים...

 

8) דרגי בין 1 ל- 10 את מידת המוחצנות העצמית שלך בבלוג (האם את ביישנית, סגורה וחרדה לפרטיותך, או ישירה, חסרת עכבות ו-"בלי אלוהים")?

אני באמת לא יודעת מה לענות על זה... =S

 

9) האם את מוצאת שקל לך לשתף את הקוראים בבלוג בפרטים אינטימיים מחייך, יותר מאשר עם מכרים פנים אל פנים? אם כן - איך את מסבירה את זה?

לא, יותר קל לי לשתף אנשים שבאמת קרובים אליי, את החבר הכי טוב שלי, את החבר שלי, את אח שלי... וגם אם אני משתפת כאן במשהו כזה אני דואגת שהחברים יקראו את זה, וזה יותר מיועד להם מאשר למישהו אחר.

 

10) כמה אנשים שאת מכירה הכרות אישית (חברים לכיתה, משפחה וכו’) מודעים לקיומו של הבלוג שלך? כיצד נודע להם על קיומו?

כל החברים וכמה מכרים יודעים, ולעיתים רחוקות (מאוד) אפילו נכנסים לקרוא קצת... ומין הסתם נודע להם על קיומו כי אני סיפרתי להם... מה חשבתם?!

 

11) האם התחרטת פעם על משהו אישי שחשפת בבלוג? אם כן - למה? לא זכור לי משהו כזה... אני חושבת לפני שאני מפרסמת משהו.

 

12) האם הרגשת פעם שאת לא מסוגלת לכתוב משהו בבלוג שלך, כיוון שידעת שמכרייך עשויים לקרוא את זה, מה שהיה יכול לפגוע בפרטיותך?

לא ממש כיוון שזה יכול לפגוע בפרטיות שלי, אבל קרה לי שלא יכולתי לכתוב על כל מיני דברים כי לא רציתי שמכרים שלי יקראו את זה...

 

13) האם היית אומרת שככל שכתבת יותר זמן בבלוג, הרשית לעצמך להיפתח יותר ולגלות לקוראים יותר על עצמך? או שמא היית גלויה לחלוטין כבר מההתחלה?

כן, בהתחלה לא גיליתי על עצמי שום דבר, ועם הזמן הבנתי ששום דבר רע לא יקרה אם אנשים יידעו איך קוראים לי או איך אני נראית, זה לא יכול לפגוע בי.

 

14) האם את מתייחסת לתגובות אנונימיות בבלוג שלך באותו אופן שאת מתייחסת למגיבים מזוהים? האם יש בד"כ שוני באופי של תגובות מזוהות בהשוואה לתגובות לא מזוהות?

אמממ אני מתייחסת לכולם, אבל ברור שאם המשתמש בחר לא להזדהות יש קצת הרגשה לא נעימה בקשר לתגובות האלה...

 

15) האם את נוהגת להגיב לפעמים בבלוגים של אחרים באנונימיות (מבלי להזדהות)? אם כן - מאיזו סיבה?

לא, אני תמיד מזדהה.

 

16) האם עשית פעם שימוש ביותר מזהות אחת בישראבלוג (כלומר: האם התחזית למישהו אחר, או הצגת את עצמך באותו פרק זמן תחת שתי זהויות שונות)?

חחח לא, אין לי פיצול אישיות בישרא ^_~

 

17) האם מחקת פעם בלוג ישן והתחלת אחד חדש, עם זהות חדשה? אם כן - למה נטשת את הזהות הקודמת?

לא, אבל שקלתי לעשות את זה כי הבלוג שלי התחיל בצורה לא ממש מוצלחת, לא ידעתי מה אמורים לכתוב בבלוג ואיך מנהלים בלוג וההתחלה שלו דפוקה לחלוטין... "-.-

 

18) האם אי פעם נפגשת באופן אישי עם קוראים שהכרת דרך הבלוג שלך? לא.

 

19) האם לקחת פעם חלק במפגשי ישראבלוג השונים? לא.

 

20) האם את מוצאת שככל שבלוגר חושף יותר פרטים על עצמו (ובמיוחד תמונה), הוא נחשב לבלוגר אמין יותר? האם זה בכלל משנה בסביבת הבלוגים?

לא, למה שזה ישנה?! כל אחד חושף מה שהוא רוצה... מה זה בלוגר אמין בכלל?! זה בסה"כ בלוג! וגם אם מישהו חושף פרטים ותמונות יכול להיות שהוא מתחזה ואלה לא פרטים אמיתיים ולא התמונות שלו.

 

21) "המשחטה" הוא בלוג בו מוצג בכל פעם סט תמונות של בלוגר, שנתן הסכמתו לכך, והגולשים מתבקשים לתת לו ציון כללי. האם ביקרת אי פעם בבלוג זה? האם השארת תגובה? האם הייתה זו תגובה אנונימית או שהשתמשת בכינוי הרגיל שלך?

לא, לא שמעתי על הבלוג הזה מעולם.

 

22) האם את מעריכה שהיית מעיזה לפרסם את תמונותייך בכזה בלוג, לעיני מאות קוראים, כאשר הכינוי וכתובת הבלוג שלך מופיעים לצידם?

אמממ אני חושבת שכן... קצת פרסום, מה רע? ^_^

 

23) מהן לדעתך הסיבות שמביאות את אותם בלוגרים לחשוף את עצמם ככה בפני כולם (רצון להתפרסם? חיזוק אגו? עצות לשיפור עצמי? שיעמום? אחר?)?

אממ בראש ובראשונה רצון להתפרסם, ובנוסף כנראה גם רצון לקבל "אישור" על המראה החיצוני שלהם מאנשים שונים ואולי גם שיעמום.

 

24) האם את זוכרת מקרה שבו בלוגר פרסם את תמונתו, והתאכזבת לגלות שהוא שונה מכפי שדמיינת אותו?האם הצגת אותה תמונה שינתה אצלך משהו בהערכת הבלוגר, או בהערכת הבלוג?

לא קרה לי מעולם שבלוגר פרסם תמונה ואמרתי "וואי, בדיוק ככה דימיינתי אותך!"... אני גרועה בזה. כל אחד אני מדמיינת ממש שונה ממה שהוא באמת - אבל זה לא אומר שאני מתאכזבת מהמראה האמיתי =S או שזה ישנה משהו באיך שאני אתייחס לבנאדם. מי שכתב את השאלות האלה חושב שמראה חיצוני צריך לשנות התנהגות לאדם?! 0_o

 

זהו!!! מאמינים שזה נגמר? ^_^

אגב, לא עניתי על זה היום אלא ביום ראשון.... אז הייתי אמורה לפרסם את פוסט הברכות לחג גם - אבל השאלון משום-מה החליט לא להתפרסם =S אז זה נדחה להיום. חג שמח שוב!

3> ויקי.

נכתב על ידי , 4/4/2007 00:06   בקטגוריות חגים  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-5/4/2007 19:34



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)