לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

ציטוטים ישנים - המשך


כפי שהבטחתי, הנה המשך הציטוטים הנבחרים מימי בית הספר:

כיתה י"א:

מורה ללשון והבעה: "כל התלמידים יושבים, פטפוט פה, פטפוט שם... אבל סיבובים כאלה כמו חנוכה?!"

שוב, אותה מורה ללשון והבעה: "השנה אתה לא שקט, *****. זה לא חנוכה ואתה לא סביבון." (הכוכביות מציינות שם של תלמיד)

ושוב, אותה מורה: " 'הלכתי אל שולה'. מי שיכתוב ששולה מקום, אני עוד לא ראיתי כמה כיוונים יש בגוף של שולה."

מורֵה לשל"ח וידיעת הארץ: "למורה אפשר לאכול. עובדה - המורה אוכל את הלב כשאתם מפריעים."


כיתה י"ב:

מורֵה להיסטוריה: "עכשיו אני סטלין." (?!     - זה נאמר ללא כל הקשר ולא היה שום המשך למשפט)

מורה להיסטוריה של כיתה אחרת, שנכנסה להודיע הודעה: "חס וחלילה שאני אלמד אתכם - אני מרחמת עליכם..."

מורה לספרות: "כלב נכנס לחדר המורים... סליחה, חדר המתים." (כן, ההבדל בין חדר המורים לחדר מתים הוא מאוד דק...)

מורה לכימיה: "חיידקים יכולים לקנות חנקן מהאויר." (וכמה הוא עולה?)

שוב המורה לכימיה: "יש לו דו כותל" (דו קוטב...)

ושוב המורה לכימיה: "אני לא מתעסקת בקקי!" (הכוונה לבעיות משמעת)

מורה לספרות: "*****, אם הנחש יעקוץ אותך הוא ימות..." (הכוכביות מציינות שם של תלמיד)

מורה לספרות, שוב: "יש לי כאן פיצול אישיות בכיתה הזאת!"

תלמידה, על הנושאים שהוצעו בשביל ספר המחזור: "מה עוד אפשר לכתוב?! כולנו שטויות מהלכות!"


ותוספות שלא הופיעו בפוסטים הראשונים:

פעם אחת, בכיתה י' או י"א, עברתי עם חברות בקומה העליונה של הבניין של החטיבה העליונה בבית הספר, בדרכנו למעבדה לכימיה. בדרך עברנו על-יד חדר כיתה קטן וריק (שאני לא סגורה מה היה השימוש שלו). שם, על אחד השולחנות ישבה לה המורה שלנו לאנגלית, ביד אחת אחזה בסיגרייה (היא עצמה ממש קטנה, רזה ומצומקת והסיגריות שלה הן ענקיות, יותר גדולות מסיגריות רגילות) וביד השנייה בקבוק קולה, אותו החזיקה מלמעלה כשידה שמוטה מטה (מה שגרם לו להראות כמו בקבוק בירה או משהו בסיגנון)...

אגב, השירותים בקומה מתחת תמיד הסריחו מסיגריות. החשד הוא שמורות היו מסתתרות שם כדי לעשן...

ואם כבר שירותים... הייתה לי מורה שכל פעם שהייתי צריכה לשאול אותה משהו או לבבר משהו לא הצלחתי למצוא אותה בהפסקות - לא בחדר המורים, לא בחצר, לא בכיתה האחרונה שלימדה בה... וכמעט כל פעם אחרי סיום ההפסקה הייתי רואה אותה יוצאת מחדר שירותי המורים. התחבאה שם מתלמידים?..

כשמורות נכנסות להריון, ובמיוחד המחנכות, זה עלול להיות קטלני. למשל, כשהמחנכת של אח שלי בכיתה ה' או ו' הייתה בהריון מתקדם, בכל פעם שהיה רעש בכיתה היא צווחה "שקט!!! אתם מרגיזים את התינוק שלי!!!"...

בכיתה ח' הייתה לי מורה לאנגלית, שבכל פעם ששאלנו אותה משהו שקשור לאנגלית התשבה הייתה "אני לא יודעת... אבל יש לי חברה דוברת אנגלית, אני אשאל אותה..." וכל שיעור התחיל ב"יש לי חברה דוברת אנגלית, והיא אמרה לי....".

המורה שלי לכימיה יצאה לשבתון לראשונה זה 13 שנה כשאני עליתי לכיתה י"ב (והפקירה אותנו בידי מורה שנאלצתי לאלף כדי שתלמד כמו שצריך... והצלחתי במשימה!). למה החליטה דווקא אז לצאת לשבתון, אתם שואלים? לטענתה, כמחאה לועדת דברת...
אבל היא באמת אחלה מורה! קשוחה, אבל לימדה טוב...


זה הכל בינתיים. שבת שלום לכולם!
ויקי.
נכתב על ידי , 5/10/2007 15:39   בקטגוריות מתבגרים, בי"ס ומה שבינהם  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-7/10/2007 22:09



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)