לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

רוצה


רוצה לבכות. רוצה לצחוק. רוצה לברוח לאי-שם, לסוף העולם. רוצה לצרוח, בקולי קולות.
רוצה... בעצם אינני יודעת מה אני רוצה! רגשות מעורבים, הכל מבולבל, מעורב, מעורבל, גועש בתוכי, רוצה להתפרץ החוצה. מרגישה הכל וביחד, שמחה ועצב, אושר ותסכול... לא יודעת למה, לא יודעת איך. רק מרגישה. מרגישה את האהבה הרבה השוכנת בתוכי, ויחד עמה את כל הפחדים שלי מהמציאות. סערת רגשות עזה, מערבולת רגשית גועשת, סוערת, סובבת סחור-סחור, מטה, מעלה, קדימה, אחורה, ימינה, שמאלה, ללא סוף וללא התחלה... לא מבחינה כבר בין רגש טוב לרגש רע. רוצה שינחמו אותי, רוצה חיבוק גדול... רוצה לבכות, להוציא את הכל... כי הרגשות, מהולים בדמעות הם. לא לבכות כי כואב לי, לא לבכות כי רע לי... פשוט לבכות. ללא סיבה. רוצה לצעוק! רוצה להשתחרר מכבלי הזמן, המקום, מן היקום! רוצה להרגיש חופשייה, רוצה להיות מסוגלת שוב לפרוח לשמים, לרחף בינות העננים, כמו בימי ילדותי - כשהדימיון שלי לא היה כבול בשלשלאות הכבדות של עול הבגרות. רוצה... רוצה להבין מה אני בעצם רוצה. רוצה להבין את עצמי, כי כיצד אוכל להבין את העולם אם אותי עצמי קטונתי מלהבין?.. לא, לא רע לי. אין זה דיכאון. אין זה כאב. אין זה כל דבר שאוכל להעלות על דעתי. אני מרגישה הכל יחד, כל רגש שחוויתי אי פעם בחיי, כל תחושה, והכל מעורבב... רגשות מנוגדים שבאים יחדיו...
הכי הייתי רוצה עכשיו להיות איתך. לחבק אותך. להרגיש את חומך. ולבכות.
נכתב על ידי , 28/10/2007 00:41   בקטגוריות בראש ובלב, תהיות לגבי החיים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-29/10/2007 17:27



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)