לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007


לא יכולה לשמור על האופטימיות.
לא מצליחה להשאר חזקה.
כואב לי. קשה לי.
ואני פוגעת בבריאות של עצמי.
טיפשה.
יכול היה להיות הרבה יותר טוב.
אני צריכה לקבל את עצמי כפי שאני.
אני אני. אני ויקי.
כן, נכשלתי בסמסטר הראשון בחדו"א ועשיתי כמה שטויות. אין משהו שאני יכולה לעשות עם זה עכשיו. אני צריכה לדאוג למה שיהיה ולהפסיק להצטער על העבר. העבר עבר לו, והעתיד לפניי - אסור להרוס אותו. חייבת לעשות ככל יכולתי. הרי בחיים לא אוותר. אני רוצה לעשות את התואר הזה. אני רוצה ללמוד. אני רוצה להצליח. והרי אומרים שאין דבר העומד בפני הרצון!
נשאר לי רק לקבל את עצמי כפי שאני ולדאוג מעתה לעשות הכל כמו שצריך. ולא להראות יותר לכולם את החולשה שלי! שרק אני והקרובים ביותר יוכלו לדעת כמה אני חלשה. האחרים לא יוכלו אפילו לנחש! אף אחד לא יוכל עוד לרחם עליי, לזלזל בי, אני אצליח בכל! אתם עוד תראו!!!





שיהיה לכולם חודש מוצלח!
ויקי.
נכתב על ידי , 1/11/2007 18:08   בקטגוריות בראש ובלב, הטכניון, תהיות לגבי החיים, שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-5/11/2007 22:58



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)