לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

על שופטים ושעות לימוד


אז כן, ביה"ד לעבודה החליט כי המורים יחזרו ללמד בבתי הספר לאחר חופשת החנוכה. ב-Ynet מיהרו להודיע על כך... כל-כך מיהרו, עד שלא הבחינו בכלל מה הם כותבים. בכתבה המדוברת הופיע הקטע הבא:
"שופטי בית הדין הסבירו כי כתוצאה מהשביתה נגרם נזק רב, לתלמידים ולמורים. 'תלמידי החינוך העל-יסודי הפסידו כ - 3,225,000 שעות לימוד...'"
כן, כן, עיניכם אינן מטעות אתכם. כתוב כאן 3,225,000 שעות לימוד. להזכירכם, השביתה נמשכה 48 ימים. כיצד הגיעו השופטים הנכבדים למספרים הללו? בואו ננסה לחשב...

(1) תחילה ננסה חישוב פשוט... ניקח מקסימום קיצוני של 10 שעות לימודים ביום, נכפול ב-48 ימי לימודים... לא, לא. 480 זה לא 3 מיליון.

(2) ננסה ללכת על יותר גדול! נצא מההנחה שהתלמיד הישראלי המצוי לומד כל היום, כלומר 24 שעות ביממה. 24 כפול 48... 1,152! עדיין לא מתקרב.

(3) בואו ננסה חישובים נוספים... 365 ימים בשנה כפול 24 שעות ביממה... ונקבל - 8,760. בשנה מעוברת 366 ימים - 8,784 שעות. מה יהיה?..

אולי טעו המקלידים של Ynet והכוונה הייתה בכלל לדקות? בואו נראה...

(4) בשנה רגילה (365x24x60) כמות הדקות היא 525,600 - עדיין לא הגענו למיליון! בשנה מעוברת 527,040 דקות - גם לא מספיק.

אם נחשב שניות נוכל, כמובן, להגיע למספר גדול הרבה יותר משלוש מיליון, אך אני סבורה כי זה יהיה כבר מוגזם.

בואו ננסה גישה אחרת...

(5) אם נחלק את כמות השעות הכללית ב-24 (שעות ביממה, למקרה ששכחתם), נקבל את כמות היממות הנדרשת - 134,375 (שזה קצת יותר מ-368 שנים).

(6) אם נצא שוב מן ההנחה שמדובר בדקות ולא בשעות ונחלק את המספר הנתון (
3,225,000) תחילה ב-60 (לקבלת שעות) ולאחר מכן ב-24 (לקבלת יממות) נקבל מעט יותר מ-2,239.5 יממות (כלומר קצת יותר מ-6 שנים).

אם זו רמת החשבון של שופטים בבית הדין לעבודה, מה מצפים מהתלמידים?





ובנימה הרבה הרבה יותר אופטימית...

חג חנוכה שמח!








כן, מיהרתי לפרסם את הפוסט (לפני שמשהו יתקע לי פה והוא ימחק... כי על כל החישובים האלה אני לא חוזרת שוב!) ועכשיו אפשר להמשיך לכתוב ברוגע... (למרות שאני כבר מזמן אמורה לישון...). אני עדיין דיי בלחץ של לימודים, הרבה עבודה, שיעורי בית, חוסר וודעות בגלל השביתה - שרק מבלגנת את המערכת ואת מועדי הבחינות ולא באמת מקלה לי על העומס... אני חושבת שבשבוע הבא העניינים ירגעו לי קצת ואצליח לצמצם פערים שנפתחו... בינתיים אני חוזרת לעדכן. מישהו התגעגע???
...מישהו?..
ומה קורה בחיים חוץ מהשביתה והטכניון? קניתי לי טלפון סלולרי חדש. הישן היה נוראי, אף מכשיר שהיה לי עד כה לא הגיע למצב כזה: צבע מקולף, המכשיר מתחמם מוות אם מדברים בו יותר מכמה דקות, מפעם לפעם הוא נתקע כמו מחשב... פשוט מעצבן! ואפילו לא סיימנו לשלם עליו! במקרה נתקלנו במבצע שהשתלם וקניתי מכשיר חדש .
אני חושבת שעדיף שאלך לישון עכשיו... מצפה לי יום ארוך מחר, והוא מתחיל דיי מוקדם. אז שוב, חנוכה שמח לכולם!
ויקי.

נ.ב. אוך, כל-כך מתחשק לי סופגנייה!
איזו חזירה >_>
נכתב על ידי , 5/12/2007 01:02   בקטגוריות מתבגרים, בי"ס ומה שבינהם, חגים  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-18/12/2007 16:46



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)