לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

בעלי חיים מדברים!!!


עריכה: 20/12/07 13:57

 

רק רציתי להודיע שפוסט חדש אמור לצאת בעתיד הקרוב, אל תדאגו, לא  נעלמתי... הפוסט כבר מזמן מוכן אצלי בראש ואני פשוט לא מוצאת זמן להקליד אותו ולפרסם - אבל אני דיי בטוחה שמחר יהיה זמן לזה... ואולי אפילו היום.

בכל מקרה, שיהיה לכולכם סוף שבוע מקסים!

ויקי.

 


 

והנה עוד סרטון לסדרת הסרטונים שלנו, אחד המוצליחם ביותר כנראה שיצא לי לראות:


אני בטוחה שלא יימצא אחד שלא יאהב את הסרטון הזה!..

השביתה בבתי הספר הסתיימה... לכן רציתי לאחל המון המון בהצלחה לכל התלמידים! שנת הלימודים הנוכחית לא תהיה קלה. אבל אני בטוחה שתוכלו להצליח בה כמו שצריך! בהצלחה בכל!
אני מאוד מקווה שעתה, כששביתת המורים הגיעה לסיומה, מישהו יתחיל לשים על שביתת המרצים. זה פשוט עלוב שעברנו מזמן את אמצע הסמסטר ועדיין אין שום התקדמות, שום אזכור, שום פעולה... חצי מהמרצים פשוט לא באים להם להרצאות וזהו. זה פשוט שגרה: ככה וככה הרצאות מתקיימות, כל השאר לא. פשוט כלום לא קורה... אז בשביל מה השביתה אם אתם לא מפגינים? מה הטעם בשביתה אם בקורסים בהם חלק מהמרצים שובתים ואחרים לא, הקורסים ממשיכים כרגיל..? להוכיח שוב שאתם מיותרים וחסרי תועלת?

אני לא מסוגלת לכתוב כרגע פוסט נורמלי. יותר מידי דברים קורים לי לאחרונה, ולא מסוג הדברים שהייתי רוצה לחלוק עם אנשים שאני לא מכירה. אני אעדכן בהזדמנות. פשוט ראיתי שכבר עבר דיי הרבה זמן מאז העדון האחרון... והסרטון הזה חיכה המון זמן לתורו.
היי, לפחות הרווחתם סרטון! ובלי יותר מידי זיבולי שכל מיותרים!

לילה טוב!
ויקי.
נכתב על ידי , 16/12/2007 00:41  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-22/12/2007 14:48



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)