לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

שנת 2007


שנת 2007... לא, זאת לא הייתה שנה רגילה בשבילי, אין ספק שהיא הייתה שונה. הרבה ממה שקרה בשנה הזאת הייתי רוצה למחוק מזכרוני לעד, אך כמו כן דברים רבים הייתי רוצה גם לזכור לנצח. כל-כך הרבה ניגודים... כל-כך הרבה חוויות...
זאת השנה שבה לראשונה מצאתי את עצמי בתקופת בחינות בטכניון, עם כל הלחצים, הקושי, הבלבול... לראשונה עברתי בחינה בטכניון, ולראשונה נכשלתי באחרת. לראשונה גיליתי את האימה של לא לעבור קורס... ואין ספק שזוהי חוויה שהייתי שמחה למחוק כליל מזכרוני, או לחזור לעבר ולשנות את שהתרחש... דבר, שכמובן, אין ביכולתי לעשות.
זוהי גם השנה בה הגיע יום מיוחד, ובו לראשונה נתתי את התשובה חיובית וגיליתי את נפלאות האהבה... יום שלעולם ארצה לחרוט בזכרוני, שבכל חודש בשנה הזו ציינתי את התאריך שלו - כבר 11 פעמים. יום, שלאחריו החלה תקופה חדשה בחיי... תקופה, בה מעולם לא הייתי לבדי, כי תמיד היה מי שיהיה לצידי. תקופה, בה לא נזקקתי אפילו פעם אחת לפתוח את יומן החיים הישן שלי אותו ניהלתי, כי תמיד היה לי עם מי לחלוק כל דבר שהתרחש בחיי. תקופה מאושרת.
זוהי גם השנה בה הנסיבות הביאו את המשפחה להגיע להחלטה לעזוב את העיר... אמנם הדבר עדיין לא התבצע, אבל נעשו כבר כמה צעדים לקראת המעבר והוא בלתי נמנע. אינני יודעת אם זה לטובה או לרעה... אני מעדיפה לקוות שכך יהיה טוב יותר.
בשנה זו גם הוצאתי רישיון נהיגה, ולפני כמה ימים קיבלתי את הרישיון הבינלאומי שלי.
בשנה זו גם קיבלתי טעימה ראשונה מהצבא ועברתי טירונות... וגם זו לא אחת החוויות הכי חיוביות שהיו לי - אם כי זה גם לא היה עד כדי כך נורא.
ודאי שכחתי להזכיר הרבה דברים, ואחרים העדפתי שלא להזכיר כאן... נסכם בלומר שוב שהייתה זו שנה יוצאת דופן, ששינתה את חיי...
ושנת 2008? אני מאחלת שבשנה החדשה המתקרבת אלינו בצעדי ענק, החוויות הטובות, החיוביות, השמחות רק יתרבו, והחוויות הקשות, העצובות, הכואבות יתאפסו ויתמזערו. שתהיה לכולנו שנה מאושרת!



ויקי.
נכתב על ידי , 29/12/2007 20:57  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לא רוצה כינוי! מה תעשו לי? ב-3/1/2008 01:33



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)