לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

יריד התעסוקה בטכניון


שלשום (יום רביעי) נערך יריד תעסוקה בטכניון... או איך שאני וחברים שלי קוראים לו - יום איסוף העטים!
הגיעו המון חברות שחיפשו להן עובדים, כל אחת שלחה נציגים ששיכנעו שהכי משתלם לעבוד בחברה שלהם... והאמצעים שבהם הם השתמשו... בכל כיוון אליו הפניתי את עיניי, התגלה בפניי מראה התקבצויות של אנשים ולפניהם ממתקים, סוכריות, עטים, כדורים נמחצים והפתעות מיוחדות. אלביט, כרגיל, הביאו את הופל הבלגי שלהם למתראיינים, אבל הפעם הם גם חשבו על שאר החברות והביאו לכל מתראיין תיק צהוב חביב שיוכל לשמש לאיכסון ההפתעות משאר החברות. מייקרוסופט איפשרו להצטלם בתאים מיוחדים, ופיתחו את התמונות על מגנטים (התמונות לא האיכות משהו ולא מחזיקות כל-כך טוב... אבל היי, יש לי תמונה חדשה עם החבר ). אינטל, הידועה בביקוריה התכופים למדי לטכניון לשם חיפוש אחר עובדים, הביאה לכל מתראיין ספל ובה מעט ממתקים. רפאל הביאו למתראיינים טרמוס קטן עם שוקו חם. מל"מ החליטו להיות מקוריים והביאו שואב אבק זעיר המתחבר ל-USB, המכונה "מנקה מקלדת". חברה אחרת הביאה משהו המכונה "מטעין נייד לפלאפונים" ופועל בעזרת סוללות. עוד חברה הביאה מימיות חמודות. חברה אחרת הלכה על זיכרון נייד של 1 ג'יגה. היו לא מעט ממתקים מסוגים שונים, סוכריות, קרמבואים ושוקולדים, כדורים רכים בצורות שונות, טושים מדגישים, דוגמיות של המוצרים המיוצרים בחברה ועוד. אני תמיד נהנית מירידי התעסוקה... זה ממש יפה לראות את כל החברות, לאסוף קצת מתנות וממתקים, לברר על חברות שונות, לפגוש המוני אנשים... אני רק מרגישה מעט פיספוס כי לא נכנסתי לאוהל של אלביט וכי בקושי לקחתי ממתקים.
בכל אופן, עכשיו מחכים ליריד התעסוקה הבא, בסמסטר הבא!

ונשמע שעתידו של הסמסטר שלנו לא משתפר. במקום שביום ראשון סופית או שהלימודים יתחדשו בצורה נורמלית או יתבטלו לחלוטין, ההחלטה נדחתה ליום ראשון עצמו. אני חוששת שאכן צדקתי והסמסטר יבוטל לאחר סיומו...

וזה הכל להיום. עד העדכון הבא!

ויקי.

נ.ב. אני עדיין אשמח להצעות למתנות ובילויים (פרטים - שלושה פוסטים אחורה), אבל נראה לי שאני כבר דיי סגורה על מה שאני אעשה. כל רעיון שתעלו יוכל רק לתרום, לשפר ולעזור!!! המון המון המון תודה לאלה שכבר תרמו לרעיונות.
נכתב על ידי , 11/1/2008 17:27  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-12/1/2008 10:23



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)