לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

אני חולה.


כן, כן, אני! אחרי המון זמן שלא הייתי חולה, הצלחתי להצטנן. כרגע נעשים כל המאמצים להבריא לקראת יום ההולדת שלי... מעצבן!
הכי מפריע לי שזה מאט את קצב עשיית שעורי הבית והלמידה שלי. יש לי המון מה ללמוד ומה להכין, ואם אני נרדמת בטעות בגלל הכדורים שלקחתי זה לא ממש תורם נקווה לטוב.
ממש עמוס לי עכשיו, אני נורא מודאגת בגלל הבחינות והשיעורים... כנראה לא אגש למועד א' באחד המקצועות... אוך... אז הבלוג קצת מוזנח. אבל אני דואגת להכנס לכאן לפחות פעם ביומיים, לעדכן, להגיב, לחדש... (אגב, עדכנתי ברשימות "בעתיד הקרוב"...)
לאחרונה יש לי המון חיפושים מגוגל שמובילים בעיקר לפוסטים של המתנות באותיות... (למשל: ממתקים באותיות, המשחק הברווז עם הצפרדע, מחזיק מפתחות חמסה  פרחים מיובשים, מתנה באותיות, סוס צעצוע, ציפור המן ועוד...) נראה שהרבה אנשים לאחרונה מכינים הפתעות ליקיריהם (והייתה גם כניסה מ"שיטוט איפור"... למישהו יש מושג מה זה אמור להביע? גם לא מצאתי לאן בדיוק זה קישר...)
טוב, זהו... עכשיו אני הולכת לקחת עוד כדורים וללכת לישון. לילה טוב לכולם!
ויקי.

נ.ב. חבר'ה, אל תחלו, טוב? זה לא כיף...

נ.ב.2 11,000 כניסות!
נכתב על ידי , 25/1/2008 00:46  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרכמתל ב-27/1/2008 17:04



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)