לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

אתמול היה פשוט ענק!


אתמול בלילה ישבתי עם חברים בבראון במוריה וחגגנו את יום ההולדת שלי... והיה ענק! ממש נהניתי! המון תודה לכולם!!!
חבל רק שלא יכולתי ללבוש בסוף את החצאית שקניתי... היה קר מידי... ורטוב... (אפילו בפנים, כנראה הייתה נזילה מהתיקרה או דרך הקיר - כי המעיל שלי נרטב לחלוטין!). בשלב מסויים היה ברד כל-כך חזק שאנשים שחיכיתי להם לא יכלו לצאת מהאוטו
היה באמת כיף... אפילו הסכמתי לשתות משקה שמכיל אלכוהול (טוב, לא ממש הסכמתי... די יזמתי את זה... אז זה הישג מטורף!). וגם קנו לי זיקוק לכבוד היומולדת ^_^ איזה כיף לי...
מצטערת שאין לי זמן לפרט... מבחן ביום ראשון...
בכל מקרה, אני מאושרת והחיים יפים!

לילה טוב לכולם!
ויקי.
נכתב על ידי , 1/2/2008 00:23   בקטגוריות אופטימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-5/2/2008 22:33



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)