לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

ושוב עדכון...


היי שוב!
נו ברור שאני שוב מעדכנת בלילה. אלה השעות בהן אני יכולה להרשות לעצמי לעדכן בלי להרגיש אחר-כך יותר מידי ייסורי מצפון על כך שאני מבזבזת זמן שיכול היה להיות מושקע בפיסיקה. וכן, אני מודעת לעובדה שלא משנה כמה אשקיע, פיסיקה 2ממ זה לא מקצוע שנועד כדי שיקבלו בו ציון סביר כלשהו. בייחוד כשהבחינה פתוחה. התקווה היחידה היא הפקטור... אבל למה לדבר על דברים עצובים כל-כך?!
כבר כמה זמן שלא סיפרתי לכם על החיפושים השונים שהובילו לבלוגי הקט. ולא, לא חסרו כאלה לאחרונה! חלקם סבירים והגיוניים, חלקם... פחות. הנה רשימת אלה מהם, שיצא לי להבחין בהם:
- חצאית
- אחד העם
- לעשות במחשב email
- להכריח את עצמי ללמוד
- monsoon storm images
- מי מו מה (מסתבר שיש אתר שקוראים לו ככה)
- להתחיל מדף חדש

בלילות האחרונים יש לי חלומות מלאי הרפתקאות, אקשן, סכנות... בכל בוקר אני נאבקת בעצמי שעות עד שאני מצליחה לקום, כי אני יודעת שאם אקום, אשכח מכל מה שראיתי. צריך כנראה להתחיל שוב לרשום את החלומות מייד עם ההתעוררות... אז יהיה לי גם עוד נושא לספר עליו בפוסטים! מקווה רק שאמשיך לחלום חלומות כאלה - כי בדיוק לפניהם היו כמה לילות רצופים של סיוטים.
נו טוב, אין לי ממש חשק לכתוב כרגע. איכשהו הוא עבר (וזה בטח קשור להיותי רעבה מוות. לפני כחצי שעה נזכרת שבעצם לא אכלתי שום דבר מאז ארוחת הצהריים, אז הלכתי למטבח... ואכלתי "ארוחה" מלאת מינרלים - או במילים אחרות מלפפון מלוח. זה מה שמצאתי בינתיים. אם למישהו יש רעיונות לדבר מזון כלשהו שניתן להכין בכמה שפחות זמן, מכמה שפחות מצרכים ובלי להשמיע כל צליל כדי לא להעיר את כל המשפחה, אבל עדיין שיוכל להשביע סטודנטית מסכנה... אני מתכננת שיגלה לי!). לכן אני אסיים כאן להיום ואשתדל לחשוב על עדכון שגם יעניין מישהו לפעם הבאה. לילה טוב לכולם!
ויקי.
נכתב על ידי , 28/4/2008 23:35   בקטגוריות התחרפנתי, הטכניון  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-29/4/2008 23:25



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)