לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

לא עוד שאלון! =O


החלטתי לשמוע בעצתה של Sky ולענות על שאלון Google Images. (סתם כי למרות מה שחושבים בהנהלת ישרא, פוסט "מה ישראלי בעינייך" לא נראה לי במקום לפני יום הזיכרון, מוקדם עוד לכתוב פוסט על יום הזיכרון עצמו, ואין לי כוח לפוסט אמיתי, כך ששאלון יכול להיות אחלה פיתרון).

למי שלא מכיר, החוקים הם פשוטים - נכנסים ל-google images, מחפשים את התשובות לשאלות ובוחרים תמונה אחת מהעמוד הראשון לכל אחת מהשאלות .
הערה: הקטנתי חלק מהתמונות, אם תלחצו עליהן תוכלו לראות אותן בגודלן האמיתי.

1. הגיל שבו תהיי ביום ההולדת הבא שלך:



2. מקום שתרצה לבקר בו:



3. המקום האהוב עליך:


(אין לי מושג איך זה קשור... )

4. החפץ האהוב עליך:



5. המאכל האהוב עליך:



6. בעל-החיים האהוב עליך:
לא הצלחתי לבחור בין שתי התמונות האלה-





7. הצבע האהוב עליך:



8. העיר שבה נולדת:



9. העיר שבה אתה מתגורר:



10. שמה של חיה שהייתה לך בעבר:



11. שמו הפרטי של אהבה ישנה שלך:



12. הכינוי\שם המסך שלך:



13. השם הפרטי שלך:
היה קשה למצוא משהו שהוא לא תמונות עירום של ויקי כנפו.



14. שם המשפחה שלך:



15. הרגל מגונה שלך:



16. העבודה הראשונה שלך:



17. שמה של סבתא שלך:
זה בטח יפתיע אתכם, אבל היו לי שתיים.
האחת -


השנייה -


18. המגמה שלך בבצפר (במקרה שלי, הלכתי על "המקצוע אותו אני לומדת"):




שתי תמונות אדירות, שכמובן מאווווד קשורות למקצוע

מי שרוצה, מוזמן לענות גם כן!

ויקי.


נ.ב. החתימה שיצאה לי גועלית. אין אותה יותר. היא הלכה לעולמה ולא תשוב עוד. ביי ביי חתימה!
נכתב על ידי , 4/5/2008 21:10  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-7/5/2008 00:33



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)