לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

עצמאות 60 - יום הולדת למדינה




חג שמח לכולם!

כן, אני יודעת שלא כל-כך מאוחר ואני כבר בבית. הספקתי לצאת קצת עם החבר שלי, אכלנו קצת פה ושם, צפינו בזיקוקים, צפינו מעט במופעים (חבל שרוב מה שיצא לנו לראות הייתה חני נחמיאס שהמופע שלה מאוד הזכיר מופע יום הולדת כמו שעושים לילדים קטנים. אבל מאוד!). היה אמנם קצר, אבל נחמד. אפשר לסמן V על "חגיגת יום עצמאות". מחר חוזרים לחרוש (על מי אני עובדת?! מתחילים לחרוש - מחרתיים מבחן).
בבוקר הלכתי לבית הספר שבו למדתי, לטקס יום הזיכרון. השנה הייתה נוכחות מרשימה של בוגרים, יותר מאשר בשנה שעברה בצורה משמעותית. נחמד לראות ככה אנשים שלמדתי איתם, את המורים שלמדתי אצלם (טוב, חלק מהמורים פחות טוב לראות... והמבין יבין ).
באופן כללי אפשר היה אולי להגדיר את היום הזה כמוצלח במיוחד, הספקתי לבקר בטקס יום זיכרון, לפגוש המון אנשים, ללמוד לבחינה, לצאת לחגיגות יום העצמאות ואפילו להרגיש את הבית שלי רועד מרוב זיקוקים. ולאכול פרוזן יוגורט. חבל רק שרוב היום אני סובלת מכאבי ראש ובחילות אוף... אבל הצלחתי ליהנות למרות הכל!
לילה טוב לכולם!
ויקי.
נכתב על ידי , 8/5/2008 00:15   בקטגוריות חגים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-12/5/2008 22:52



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)