לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

מסעדה, יום הולדת ורשימת הקישורים שהובילו לבלוג


אתמול הייתי עם החבר שלי ומשפחתו במסעדה סינית ("הפגודה" בטבריה, למי שמכיר). הבילוי עצמו היה נחמד, את האוכל פחות אהבתי - מסתבר שאוכל סיני זה לא כל-כך בשבילי (וכן, יש סוגים שונים והכל... אבל מה שהפריע לי זה הרטבים והמתיקות המיותרת בבשר, אני לא חושבת שזה משהו שמשתנה יותר מידי ממסעדה למסעדה. לא נורא, יש מסעדות גם מסוגים אחרים), למרות שיאמר לזכותם שהם עושים אחלה עוגות שוקולד חמות. אילולא ידעתי שמדובר במסעדה כשרה לא הייתי מאמינה שמדובר במשהו לא חלבי. (עוגות פרווה פעמים רבות מזכירות לי בטעמן קרטון או עיסת נייר מעורבבת עם סוכר).
עם שובי לחיפה היה עליי לעמוד מול הבעיה המוכרת - קניית מתנת יום הולדת מוצלחת. כל הרעיונות שהוצעו או הועלו מראש התנפצו להם. כל החיפושים היו לשווא. אני פשוט לא מצליחה למצאו משהו שלא יהיה סתם, לא איזו שטות חסרת תועלת ושאוהב את האיכות שלו. פשוט אין כלום! לבסוף החנויות החלו להסגר, ואני, עם דמעות שהיו מוכנות לזלוג בכל רגע, ביקשתי הארכה בעניין המתנה. קיבלתי הארכה של שבוע. עם תום השבוע עליי למצוא מתנה הולמת. מי מתנדב לעזור?
אבל שלא ידאיג אתכם, את ההפתעה שלו החבר שלי יקבל ביום ההולדת שלו. הפתעה קטנה, אבל גם זה משהו. לא אספר כרגע מה מתוכנן, כי הוא עלול לקרוא כאן... אבל משהו קטן יש בתכנון. חבל רק שהמתנה העיקרית לא תהיה מצורפת
היי, אבל אם אני אהיה ממש יצירתית או שיצוצו לי אנשים עם רעיונות טובים, אני יכולה עוד להספיק לקנות מתנה במוצאי השבת או ביום ראשון בבוקר!!!!! תאחלו לי בהצלחה



אה, וכמובן... הבטחתי לכם את רשימת מילות הקישור שהובילו לבלוג שלי מאז שפרסמתי את הרשימה הקודמת. הנה היא:

z240 עדכון
כל אחד הוא מיוחד
כסף (החיפוש חזר על עצמו יותר מפעם אחת)
פיזיקה 2ממ (למה?!)
פיסיקה 2ממ' (הפעם עם גרש והחיפוש התבצע מהגוגל האנגלי. מה אתם רוצים ממני?!?!)
(לאחר מכן שוב חזר על עצמו החיפוש בגוגל העברי... חבר'ה, אתם מפחידים אותי!)
כל אחד מיוחד (עוקבים אחריי!)
תמונות
תוים שודדי הקריביים
טכניון
תמונות,יום הולדת למדינה
הגיל שבו תהיי ביום ההולדת הבא שלך%3 (מה הקטע של "%3"? מה אני, חלב?)
רעיונות למתנות (חיפוש שחוזר על עצמו כל הזמן)
חני נחמיאס יום העצמאות
מה ישראלי  בעינייך? תמונות
וחיפוש כלשהו שהוביל לכאן

מה שאנשים מחפשים בימינו...


נכתב על ידי , 16/5/2008 23:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-17/5/2008 15:48



32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)