לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מחר.


מחר מתחיל לו סמסטר חדש. חיכיתי כל-כך שיבוא, שיסתיים סמסטר חורף האינסופי, שיסתיימו הבחינות (למרות שיש עוד כמה מועדי ב' חשובים ביותר לפניי), שאוציא מהארון תיק חדש ששמרתי לפתיחת הסמסטר ולא התחלתי להשתמש בו מוקדם יותר... ועכשיו - אני לא מרגישה את ההתרגשות שציפיתי לה לכבוד פתיחת הסמסטר. איפה היא, אותה התרגשות שליוותה אותי בכל שנה ושנה, בסופו של כל קיץ עוד בימי בית הספר הנראים רחוקים כל-כך לאחרונה, ההתרגשות של לפני ה-1 בספטמבר? ההתרגשות של לפני תחילת למידת מקצועות חדשים, נושאים חדשים, לפני פגישת אנשים חדשים, מרצים, מתרגלים וגם סטודנטים, לפני התנסויות חדשות, משימות חדשות, חוויות חדשות..?
מחר. מחר נפתח לו סמסטר אביב תשס"ח. הסמסטר הרביעי שלי. כמעט הגעתי כבר לאמצע הדרך... כל-כך מוזר לחשוב על זה!..

רציתי לאחל לכולם המון הצלחה בסמסטר החדש, שהבחינות יהיו כמה שיותר קלות, שהשביתות יהיו כמה שיותר קצרות והדרישות בקורסים כמה שיותר נמוכות!


נכתב על ידי , 17/5/2008 19:36   בקטגוריות הטכניון, תהיות לגבי החיים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-19/5/2008 22:45
 



בשביל מה נולדים?


אני לא... אני אפילו לא יודעת איך לומר זאת. לא אוהבת? לא מבינה? לא מרוצה? אני... מבולבלת מאיך שהעולם שלנו מתפקד. הרי כל אדם שנולד, סופו שימות. אז בשביל מה אנחנו נולדים? האם מטרת החיים היא להתרבות ולהשאיר צאצאים בעולם, שיהוו שארית ממך ומחייך? או שהמטרה היא לעשות הכל על מנת להתפרסם בכל תחום שהוא - כדי להזכר לעד? או אולי אנחנו נולדים רק כדי לחיות קצת ואז למות? אולי המוות הוא מטרת החיים? אך אם זה נכון... מה הטעם בלהוולד מלכתיחלה? אני חושבת שאני מעדיפה לקבל את זה שאנחנו נולדים כדי לחיות, וחיים כדי להשאיר סימן, זיכרון, לכך  שהיינו כאן... ואז למות. למות, ולפנות מקום לבאים בתור שיוולדו, יוולדו כדי לחיות ויחיו גם כן במטרה להשאיר חותם על הארץ. האם זה דבר טוב להשאיר את אותו חותם?.. פעמים רבות מצאתי את עצמי מקשיבה, בעודי מאובנת מאימה, להקלטות של שירים ששרו אותם זמרים שכבר אינם בין החיים. האדם איננו, אך קולו עודנו קיים, קולו נשמע למרות שהוא עצמו כבר איננו קיים. מצד אחד זה כמובן יפה, אפילו מדהים! אבל מצד שני... זה דיי מפחיד, לא? האדם שאת קולו אני שומעת מת מזמן! הוא איננו! באותן פעמים שהתחלתי לחשוב על זה, עצם העובדה הזאת ממש הפחידה אותי ומצאתי את עצמי מהרהרת שוב ושוב על החיים והמוות... אינני יודעת אם אני הייתי רוצה להתפרסם כך שרבים יזכרו אותי לאחר מותי. או שאולי כן?
מבולבלת.
נכתב על ידי , 5/4/2008 22:00   בקטגוריות תהיות לגבי החיים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-8/4/2008 23:00
 




דפים:  
32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)