לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

סוף השבוע הגיע


אני לא לגמרי בטוחה מה קרה בשבוע האחרון... לא ממש קלטתי מה קורה סביבי. הספקתי להבין רק שיש שבוע ממש עמוס, אבל למרות הכל אני ממש מאושרת... איך חייתי קודם בלעדיו?!

בהתחלה הרגשתי מוזר. החבר הראשון שלי... והרגשה לא רגילה... להתרגל למעמד... להבין שזה אמיתי... איך להתנהג... מה לעשות... למי ואיך לספר... הכל כל כך מוזר... ואז פשוט הרגשתי מאושרת! כן, החבר הראשון שלי! לא לבד! החיים כל-כך יפים!..

אה, לא יודעת מה עובר עליי...

תצטרכו לסלוח לי, פשוט חסרות לי מילים... שיהיה לכם סוף שבוע מקסים:

 

ויקי.

נכתב על ידי , 25/1/2007 22:47   בקטגוריות אהבה ויחסים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-1/2/2007 16:22
 



עדכון קצר


היי!

הבטחתי לטניה לעדכן בקרוב, אז... הנה אני מקיימת!

היום יצאתי עם ההורים לנהוג קצת...  לא רציתי לעלות על האוטו בפעם הראשונה באמצע שבוע בכביש עמוס, לכן יצאנו לפני צאת השבת לחניון גדול של מרכז מסחרי. האמת? לא היה משהו. היה מבול ממש ממש ממש חזק, לא ראיתי לא את הכביש, לא את הסימונים עליו ואפילו לא את המראות הצדדיות שלי... היה קצת מפחיד. אבל סה"כ היה בסדר, רק יצאתי כמה פעמים מהנתיב שלי כי לא ראיתי שום דבר 0.o.

והבטחתי לטניה גם לפרסם תמונה של הכלבה שלי, לולה... פרסמתי כבר פעם את התמונה הזאת... אבל אני אוהבת אותה:

 

אה, ועוד דבר אחד... משהו קטנטון-פיצפון... לפני דקות אחדות עניתי בחיוב להצעת חברות. 

 

שיהיה לכם שבוע מקסים!!!  ויקי.

נכתב על ידי , 20/1/2007 22:24   בקטגוריות אהבה ויחסים  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-25/1/2007 22:40
 



לדף הבא
דפים:  

32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)