לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008


זהו, נגמר היום... הברכות, האיחולים, המתנות, ההפתעות, הבלגנים...
מחר אני מתכננת לצאת עם כמה חברים, אמור להיות ממש נחמד. חבל רק שעכשיו מתחיל עומס הלימודים... כל אלה מהטכניון יהיו לחוצים לחזור הביתה ללמוד למבחן ביום ראשון... =(

אנשים היום חוזרים ושואלים אותי את אותה השאלה - "איך ההרגשה להיות בת 20?"... שאלה מוזרה. איך אמורה להיות ההרגשה שלי? אתם באמת חושבים שהתחושה שלי השתנתה מקצה לקצה בלילה האחרון, שבו השתדרגה לי ספרת העשרות?.. אני לא חושבת שההרגשה שלי נובעת מעצם המספר הזה, מוזר ככל שלא יהיה... ואין ספק שהמספר הזה מוזר עבורי. אני רגילה לחשוב על כל בני העשרים כ"גדולים", "מבוגרים"... ואני לא מרגישה גדולה או מבוגרת! אני פשוט אני, הילדה הקטנה... הילדותית תמיד... נראה שאצליח לעולם לא להתבגר, למרות כל הקשיים שהחיים מציבים בדרכי.

יום הולדת... האמת? ההרגשה שלי כרגע היא שהיום הזה לא היה מוצלח במיוחד עבורי. ולא, כל אותם אנשים שיצאו מגדרם לעשות את היום הזה למיוחד בשבילי, אתם אינכם אשמים בדבר. עשיתם כל שיכולתם, וכשהייתי בחברתכם הייתי מאושרת. באמת מאושרת! אינני בטוחה כלל מה גורם לאותה הרגשה מציקה שאני חשה... מעין מצוקה... דווקא היום?!.. אבל מחר בערב ודאי אהיה מאושרת, עם כל האנשים סביבי, עם אוירת החגיגה... יהיה טוב.

לילה טוב לכולם!
ויקי.
נכתב על ידי , 30/1/2008 00:51   בקטגוריות בראש ובלב  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרכמתל ב-1/2/2008 00:57
 



אז... זהו...


אני בת 20!!!

נכתב על ידי , 29/1/2008 00:00  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרכמתל ב-1/2/2008 00:51
 



לדף הבא
דפים:  

32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)