לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008


אז שלום...
כן, כן, עוד עדכון משעמם בדרך. עדכון אחרון בחודש הזה...
אז מה עבר עלינו לאחרונה?.. הדבר הכי מרעיש כנראה היה המבחן בפורייה. כבר כתבתי כמה נורא היה... הציון שלי בהתאם. ושל הרבה אחרים לא. סתם התבכיינו ובסוף עברו ואפילו קיבלו ציונים גבוהים. שונאת את המרצה הזאאאתתת! ולא רוצה לדבר על זה יותר.
חוץ מזה? טוב, היום היה המבחן בכימיה... מקווה שיהיה בסדר. ובסדר במקצוע הזה פירושו תשעים פלוס. (20 שאלות אמריקאיות, 5 נקודות כל אחת... קורס בחירה חופשית שלקחתי להעלאת הממוצע...)
אתמול בערב הייתה מסיבת גיוס לאחד מנפגעי שביתת המרצים, שבעקבותיה פרש מהעתודה (וסליחה על ההגדרה המוזרה ). אמנם הוא לא קורא כאן... אבל עדיין, שיהיה לו המון בהצלחה בגיוס ובתפקיד החדש שיקבל!
(ולא, אני לא הייתי במסיבת הגיוס. ניגשתי להגיד לו בהצלחה והלכתי הביתה. ללמוד. וכן, הלכתי. ברגל...)
עכשיו לומדים לבחן אמצע בפיסיקה... אוך, כמה שאני רוצה לנוח! כל-כך עייפה... כל-כך צריכה הפסקה מבחינות!!!..

אבל כמו שאמרתי, זהו פוסט אחרון בחודש הזה. מחר כבר אביב!!!
את החודש הבא נפתח בנימה אופטימית. נפתח דף חדש, בלי מועדי ב', בלי כשלונות, בלי התבאסויות, בלי לדבר יותר מידי על הטכניון (כן, בטח)... שיהיה לכולנו חודש מוצלח!!!


ולסיום, שלא תגידו שאני לא מגוונת:


לילה טוב ושבת שלום!
ויקי.
נכתב על ידי , 29/2/2008 22:34  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-4/3/2008 23:24
 



בלה בלה בלה


ניסיתי היום לראשונה לכתוב פוסט דרך הפלאפון. לא הלך. ההרשמה לישרא לא הצליחה הקשתי שם משתמש וסיסמה, והמסך שקיבלתי לאחר מכן היה שהאתר לא מזהה אותי יותר...

לאחרונה אני מוצאת המון דברים מדכאים בסביבה, אז החלטתי שהגיע הזמן לקצת... צחוק! ומה יכול לגרום לאנשים לצחוק יותר טוב מאשר....



כן, כן - חבורת תינוקות מתוקים שצוחקים צחוק כל-כך מדבק... ואם זה לא הכניע אתכם, הנה קטע חמוד (אבל מוכר...):



ואם עדיין איכשהו לא העליתם חיוך... הנה עוד תינוק מתוק:



ויש עוד כל-כך הרבה סרטונים של תינוקות... חחח אבל אני חושבת שזה יספיק בינתיים
לילה טוב!!!
ויקי.


נ.ב. שני כפתורים משעשעים נוספו כעת לרשימות.
כמו כן, לא יודעת אם שמתם לב לטבעת אליה הצטרפתי לאחרונה... השם שלה אומר הכל
נכתב על ידי , 26/2/2008 21:10   בקטגוריות אופטימי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרכמתל ב-2/3/2008 22:47
 



לדף הבא
דפים:  

32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)