לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

היי לכולם!


וכן, שוב פוסט של עדכון *משעמם*...

אממ נתחיל בחלק הכי נורא ואז מהר נעבור ממנו, נשכח אותו, ונספר על דברים יפים... זוכרים את המבחן ההוא שעשיתי, היה לי ממש רע איתו והייתי בטוחה שיהיה כישלון? טוב, אז בהחלט צדקתי. זה הציון הכי נמוך שקיבלתי אי פעם בכל ימי חיי. יאיי לי.... X_X

ולא, אני לא יודעת איך יוכל להסתדר לי הסמסטר הזה ומה יהיה על הלימודים שלי... *אנחה עמוקה* נו, נקווה לטוב...

טוב, נעבור לדברים יותר נחמדים...

ביום חמישי יצאתי עם החבר שלי לראשונה... והיה ממש כיף!!! הלכנו לגרנד קניון, טיילנו קצת בין החנויות, הראיתי לו קצת את הקניון, אחרי זה הלכנו לאכול באחת המסעדות שם (והוא התעקש שזה יהיה רק על חשבונו! =O איה חמווווד! ^_~), בינתיים החנויות נסגרו ולא נשאר ממש מה לעשות בקניון, אז טיילנו קצת ברחובות עד שהגיע הזמן להפרד... כמה פעמים באותו יום הייתה לי הרגשה כאילו אני חולמת... היה כל-כך טוב!!! =)))

עכשיו אנחנו בחופשת פסח סוף-סוף... זמן לנוח מעט, להשלים שעות שינה, להשלים חומר לימודים שלא כל-כך הובן... ואז שוב נכנס לשגרת הלימודים.

ואני חושבת שזהו בינתיים...

עדכונים נוספים צפויים בקרוב ^_^

שלכם, ויקי.

נכתב על ידי , 31/3/2007 13:44   בקטגוריות הטכניון, אהבה ויחסים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-3/4/2007 18:30
 



עדכונון


כן, זה לא יהיה פוסט ארוך ומושקע במיוחד... סה"כ עדכון קצר.

אז מה היה לנו בינתיים?

- קיבלתי ציונים בעוד מקצוע. עברתי בזכות הפאקטור את הקורס במבוא למדעי המחשב ח'... מי שזה מעניין אותו, יכול לראות ברשימות ב"בעתיד הקרוב" מה קורה איתי ועם הלימודים שלי... אני דואגת לעדכן שם....

- התלמידים יצאו לחופשת הפסח הארוכה... תהנו בחופשה שלכם!!! =)

- גם אצלי החופשה מתקרבת... מחר יום אחרון ללימודים, ואז חוזרים לטכניון רק ב-10/04 ^_~

- היום הייתי לראשונה בקורס הספורט שלקחתי לי הסמסט בטכניון, טאיקוונדו WTF... האמת? הופתעתי לטובה. ציפיתי שיהיה משהו די חפיפניקי כזה, מה כבר אפשר לעשות בקורס של סמסטר אחד, כמה חודשים מסכנים? ובסוף גיליתי שמדובר במאמן דיי רציני, יש שם חתיכת כושר, באימונים מלמדים את הבסיס, המתקדמים באמת מתקדמים לאנשהו, מנהלים קרבות... אני עדיין לא יודעת עד כמה זה רציני, אבל הרמה הרבה יותר גבוהה ממה שציפיתי. אני שמחה שהלכתי... אמנם ממש קשה לי ואני דיי עושה בושות, אבל סוף-סוף יש לי מה שיחזיר אותי לכושר כמו שצריך, ואני גם לא לבד שם... יהיה בסדר =))

- חג הפסח מתקרב אלינו בצעדי ענק.... בליל הסדר אני אהיה בראשון לציון, עם בנות הדודה המתוקות שלי ^.^

ברכה לחג אני עוד אכתוב לכם יותר בצמוד לארוע.... בינתיים, שוב, תהנו בחופשה. שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות פז!

 

 ויקי.

 

 

נ.ב. דאפ, המונמונמון בהצלחה בפסיכומטרי!!!

נכתב על ידי , 28/3/2007 23:37   בקטגוריות הטכניון  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-31/3/2007 12:48
 



לדף הבא
דפים:  

32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)