לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחיינו יש טוב ויש רע. בלי הרע - לא היינו מבחינים בכל הטוב הסובב אותנו, ולכן עלינו לקבל את כל מה שכוללים חיינו - לטוב ולרע...

Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008


לאחר חשיבה רבה ומעמיקה (כלומר כרגע עברה במוחי מחשבה קצרה שהביאה אותי לידי החלטה) החלטתי שהפוסט הקודם הוא איכסה. מסיבה זו כולכם מוזמנים לשכוח מקיומו ו... היי, אתם שם! תפסיקו לצחוק!

אז... עוד יום לימודים חלף לו. קצת הרדמות בהרצאות (זה היה תרגול, ונרדמתי תוך כדי הקלדת הודעה לחבר שלי בה התלוננתי שאני נרדמת! פתאום התעוררתי, בישיבה, עם הפלאפון ביד... וגיליתי שהקלדתי סתם כמה אותיות רנדומליות מיותרות בהודעה...), קצת עשיית עבודות... בערב הלכתי לקורס שחייה של הדתיות כי הייתי צריכה השלמת שיעור. בשלישי בערב, כשלבריכה יש גישה רק לנשים במשך שעה וחצי, מתרחש שם תוהו ובוהו!!! כל-כך הרבה נשים, כל-כך הרבה בלגן, אין מקום לא בבריכה, לא בשירותים, לא בתאי ההלבשה... והכי הרגיזה אותי החוצפה שלהן, משאירות הררי בגדים בתאי ההלבשה והולכות להן למקלחות, ושכולם בינתיים יעמדו בתור ויחכו שהן יועילו בטובן לחזור, להתלבש ולפנות את תאי ההלבשה! תהליך החלפת הבגדים, שבדרך-כלל לוקח לי כחמש דקות, לקח הפעם עשרים דקות בגלל ההמתנה בתור. גם קורס השחייה עצמו דפוק, פשוט לוקחים שני מסלולים עבור הקורס והבנות עושות שם מה שבראש שלהן... זאת שוחה ככה, זאת אחרת, זאת נגד כיוון התנועה, אלה בכלל עומדות להן להנאתן ומדברות... השיפור היחיד שהיה יחסית לקורס הרגיל שאני הולכת אליו (בימי חמישי) הוא בהרכב של הקבוצה - במקום רוב של בחורים ערבים יש שם רוב של בחורות דתיות חמודות דוברות צרפתית.

שני דברים מצחיקים שאני חייבת לציין:
קודם כל, כל מי שקשור בדרך כלשהי לטכניון ויוכל להבין את ההומור, שיכנס ויקרא את הדבר הזה!
דבר שני, בתגובות לפוסט הקודם הוצעה סברה מעניינת לסיבת היעלמות הקוראים מהבלוג. אותה סיבה היא העיצוב החדש של נענע וישרא. אני נוטה להסכים עם הסברה הזו, ומה איתכם?

אגב, מישהו היגע לבלוג היום לאחר שחיפש אחר "samsung SGH-Z240" בגוגל.  למה אני, למה?! נראה לי שאני לא אענה יותר לעולם על שאלונים מטומטמים. בגללם יש לי כניסות מוזרות ולא קשורות.

נו טוב, הגיע הזמן לישון. לילה טוב!!!


נכתב על ידי , 30/7/2008 01:07  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרכמתל ב-4/8/2008 14:34
 



זאת רק אני או ש...


זאת רק אני או שיש לי False תקוע מעל הבלוג? 

אוף, בתקופה הלחוצה הזאת שבה זמן רב לא יכולתי למצוא זמן לעדכן את הבלוג איבדתי קוראים רבים כל-כך... אני באמת מקווה שאצליח להחזיר את הבלוג לעצמו. מצד אחד, אני כמובן כותבת בשביל עצמי ולעצמי, אבל מצד שני, זה הרבה יותר נחמד לכתוב *לעצמי* כשיש עוד אנשים שקוראים את מה שאני כותבת, מגיבים, מעירים... זה כאילו שהיומן האישי פתאום עונה לך - היומן המושלם, לא?

המעבר כבר כל-כך קרוב... כל-כך הרבה מחשבות עולות לי בראש, כל-כך הרבה ציפיות, הירהורים, תהיות... והלימודים לא מרפים...
כרגיל אין לי כרגע הרבה זמן לעדכן. צריך ללכת לישון. מקווה שבסוף השבוע אצליח למצוא זמן לפוסט נורמלי וארוך לשם שינוי.
וואי, התגעגעתי ללעדכן את הבלוג!


נכתב על ידי , 29/7/2008 01:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-30/7/2008 00:47
 



לדף הבא
דפים:  

32,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightAngeI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightAngeI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)