מיומנו של משמש סגול  אני זה אני, כל מי שאומר אחרת לא יודע מה הוא אומר או משתתף בקונסיפרציה כלל עולמית |
| 1/2005
אפקט הפרפר ולוח הזמנים שלי מיום שלישי הקרוב יש לי בחינות סמסטר עד יום שישי. בכל יום (למעט שישי) יש לי שתי בחינות. ביום שלישי יש לי על השעור הראשון (שיעור על מולטימדיה ומחשבים) והשני (התעמלות), ביום רביעי על השלישי והרביעי וכו'. אם אין לי בחינות ביום מסוים, אני יכול להשאר בבית.
בהתחלה המצב נראה כאילו אני הולך להשאר בבית ביום שלישי: בשיעור הראשון לא היתה בכלל בחינת סיום, ואילו בשיעור התעמלות (שבו, למרבה הפליאה, יש בחינת סיום) הבחינה תוכננה ליום שני במקום.
בוודאי שמתם לב שאמרתי בהתחלה, ולא עכשיו. יש לכך טעמים מרובים, שכן כעת נראה שיום שלישי הבא עומד כולו על חוד העפרון: ביום שלישי שכב עבר היינו אמורים לרוץ מיל בהתעמלות, אלא שהיה קר מדי, והריצה נדחתה להיום. אם גם היום מזג האויר יהיה קר מדי, ניאלץ לדחות את הריצה ליום שני, ולעשות את הבחינה בזמן המיועד לה.
יתר על כן, גם שיעור המולטימדיה אינו מובטח, שכן אנחנו אמורים לעשות פרזנטציה בפני הכיתה שתראה את כל העבודות שעשיתי בשיעור. עקב בעיות כאלו ואחרות הפרזנטציה נדחתה למחר, וכעת כל הכתה צריכה להכנס בדוחק לשני שיעורים, אחד מהם מקוצר. אם מחברים את הזמנים ביחד, הרי שלכל הכיתה (21 תלמידים) יש שעתיים ורבע לפרזנטציות. כך שאף על פי שזה לא סביר, אם כולנו נמהר אולי נוכל לסיים בזמן. אם לא, זה יעשה בזמן הבחינות.
לפי שעה, המצב הוא בכי רע. לא רק שלוח הזמנים שלי מטורף לחלוטין, גם נראה שהטמפרטורה בחוץ עומדת על -10 מעלות, ושהפרזנטיה שלי עלולה לקחת כרבע שעה לבדה.
| |
|