לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Another roadside attraction


רוצה לשמוע את העולם?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

אי-הנוחות הזמנית


לא נוח לי לשבת, לא נוח לעמוד ולא נוח לשכב.
לא נוח מול המחשב ולא נוח באמבטיה. לא נוח לדחוף את פויו בנדנדה ובעיקר לא נוח לי לעשות כלים.
חודש שביעי.
קשה לי לשבת-לקום. גם כשאנחנו לא רוקדות עוגה-עוגה, אני מתישבת וקמה כל היום.
הנחמה היחידה שלי נגזלה ממני. עקב ריבוי מי-שפיר הרופא גזר עלי דיאטה דלת עוגיות ועוגות. לא עוד מאפים ולחמים. מי ידע שפסטה מודדים בכוס ואיך עושים סנדוויץ' מפרוסת לחם אחת? (אל תענו לי). הפחמימות שלי מוגבלות ואין לי מושג במה למלא את החסר (תענו לי, תענו לי). כמה בשר כבר אפשר לאכול? מרוב שעועית אנשים כאן פוחדים לשבת לידי.
בין הארוחות מותר לי לנשנש ירקות ואגוזים. נשברה לי כבר הלסת. רק לקיטורים נשאר לי כוח.
ומה שלומכם אתם?
.
נכתב על ידי , 29/10/2008 07:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 47




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEstel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Estel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)