לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

MrCellophane


יליד 1979. מריר. ציניקן. כעוס. חד. שנון. לעתים מצחיק, שמח וחייכן. אף פעם לא אדיש.
Avatarכינוי:  MrCellophane

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2005

השריפה השנתית


 

את מדורת ל"ג בעומר שלי עשיתי בחוף פלמחים.

 

בד"כ זה מסוג המידע שאני נוהג לשמור לעצמי בגלל החשש מזיהוי, אבל בגלל שכל הפאקינג מדינה היתה שם לא נראה לי שאני מסתכן מי יודע מה.

 

במדורה ההמונית שלנו עברו בערך 30 איש, למרות שלא נראה לי שהיו יותר מ-20 בכל זמן נתון. את רוב האנשים לא הכרתי, אבל מה זה משנה אם יש תפוחי אדמה ובירה?

 

אז הבאתי את הגיטרה שלי וזו היתה טעות. גם הייתי צריך להיצמד אליה כל הזמן כדי שלא יבוא איזה ערס, יחטוף לי אותה ויגיד שנגמרו לו העצים, וגם בגלל שבקלות אפשר לדרוך עליה/לזרוק אותה/לנגן עליה עם ידיים מפוייחות וכו'.

 

הערסים, דרך אגב, לא איכזבו.

 

חוף מפוצץ אומר שיושבים ממש קרוב לערסים מהמדורה שליד, וכל פעם שהם עושים "ערימת ילדים" (כשהם שיכורים) והולכים מכות (כשהל בסדר איתם) פתאום אתה רואה שני ערסים מוטחים על החול לידך.

 

באיזשהו שלב הצטרפו אלינו שיכורים נחמדים שאילתרו שירים בזמן שאנחנו ניגנו בלוז. לא נראה לי שנקליט משהו ביחד, אין מה לדאוג.

 

והנה סיכום הערב בקצרה:

 

1) הגיטרה שלי עברה משהו כמו 10 ידיים, בערך כמו ריקי גל בפנטזיה ממוצעת (שלה)

 

2) ההספק הקולינרי שלי הסתכם בשני תפוחי אדמה, בצל אחד ושתי נקנקיות.

 

3) על אלכוהול עדיף לא לדבר. איכזבתי את החברים, אבל לזכותי ייאמר שנהגתי לשם והייתי גם די עייף.

 

4) ניסו לגנוב מאיתנו עצים, בקבוקי שתייה ואפילו פותחן בקבוקים. לא הצליחו.

 

5) הגיטרה שלי מריחה כמו....כמו גיטרה ששהתה כמה שעות ליד מדורת ל"ג בעומר.

 

 

 

 

נכתב על ידי MrCellophane , 28/5/2005 16:51  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורותי ב-10/6/2005 11:01



40,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrCellophane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MrCellophane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)