לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

MrCellophane


יליד 1979. מריר. ציניקן. כעוס. חד. שנון. לעתים מצחיק, שמח וחייכן. אף פעם לא אדיש.
Avatarכינוי:  MrCellophane

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

10/2005

מרגיש קצת כמו הומו עם השרביט הזה


גם אלי הגיעה הרעה. קואליציה של הסבינה ואלינורה העבירה אלי את השרביט הידוע לשמצה.

 

תחילה חשבתי להתחכם. האם נטל מימוש השרביט רובץ לפתחו של מי שהשתתף בפרוייקט "10 הדברים שלא ידעתם עלי"? (הנה, ממש כאן). הדעת נותנת שלא.

ובכל זאת, ונוכח העובדה שהרבה יותר קשה להצטדק בפני שתיים מאשר בפני אחת, הצלחתי לגייס עוד 3 עובדות / אנקדוטות, שלא ידעתם על MrCellophane:

 

1. אי שם בשנת 1993 או 1994, הייתי קרוב לזכייה בטוטו.

הטופס הורכב אז, למיטב זכרוני, מ-15 משחקים. 9 מהם שוחקו ביום שישי ו-6 הנותרים ביום שבת. שלחתי טופס סטנדרטי של 4 כפולים (דבר שכנראה לא אומר לכם כלום) בעלות של 35 ש"ח בערך.

כשבדקתי את הטופס ביום שישי אחה"צ נדהמתי לראות שיש לי 9 מ-9. רק עוד 6 משחקים לפרס המיליונים. ביום שבת התחיל המשחק הראשון כבר ב-11:00, והשאר כבר בשעות הצהריים המאוחרות יותר.

כל הלילה הייתי במתח, חלמתי על המשחקים של יום המחרת.

בשעה 13:00 נצמדתי לרדיו כדי לגלות שתפסתי גם את המשחק הראשון של שבת. יש לי 10 מ-10.

נותרו לי רק שעות מעטות לחלום. מתוך חמשת המשחקים הנותרים ניחשתי רק אחד.

היתה גם פעם אחת בהגרלת הלוטו שתפסתי את כל 4 המספרים הראשונים, כאן החלום היה תקף רק למשך כמה שניות

 

2. העובדה שהייתי שמן פעם היא ידועה. אבל הסיפור הזה, ידוע למעטים מאוד.

השנה היא 1996. פיצה האט יוצאים במבצע - "אכול כפי יכולתך". הלכנו כמה חברים כדי לאכול כפי יכולתנו, שלא היתה מוטלת בספק. עוד מראש הוחלט - עושים תחרות.

הפרס לזוכה השמן והמאושר - כל השאר משלמים על הארוחה שלו.

נדמה לי שהראשון פרש אחרי 5 משולשים. אחריו פרשו עוד שלושה בשלבים שונים, ונותרנו רק אני ועוד אחד.

ראש בראש, משולש במשולש.

אחרי זמן מה הוגש המשולש ה.........17. אותו כבר דחפתי ממש בקושי. הבחור שממול טרף אותי בלי שום בעיות.

פרשתי, שובר שיא אישי של 17 משולשי פיצה. הבחור הוריד את ה-18 והבטיח את נצחונו, אבל המשיך בשביל הספורט.

הוא עצר אחרי ה-21.

במסעדת בשר אכלתי פעם סטייק של קילו, עוד תפו"א אפוי, סלט, עוד קצת מהסטייק של אחותי וקינוח.

היו זמנים.

 

3. אני אוהד של מכבי חיפה משנת.....1989. זה הרבה זמן.

במהלך השנים היו המון משחקים זכורים, לטוב או לרע, אבל משחק אחד אני לא אשכח לעולם.

מכבי חיפה - הפועל ת"א. יש לי מנוי, אני נוסע למשחק עם הפרטנר הקבוע שלי למשחקים ואוספים איזה אוהד הפועל אחד, חבר של אחי.

איתרע מזלי והייתי צריך לעשות עצירה בתוך העיר (האיצטדיון נמצא יחסית קרוב לכניסה, ללא צורך בחווית העליות/ירידות המפורסמות של חיפה).

בעליות הכל היה בסדר, אבל אחרי העצירה ובשלב של הירידות העניינים התחילו להשתבש.

זה התחיל בריח - ריח של משהו שרוף.

"זה בטח מבחוץ" מנסים להרגיע אותי שני הליצנים. אבל זה לא מבחוץ.

בעוד אני מנסה לפענח את מקור הריח אני רואה מולי רמזור אדום. אני לוחץ על הברקס.

הצחקתם את המיצובישי לנסר הטרנטע שלי. הברקס מגיב באיטיות מחשידה.

אני רואה שהאוטו לא יספיק לעצור לפני שאני אתנגש ברכב שלפני, מבט חטוף במראה מגלה שהנתיב השני פנוי ואני חותך שנייה לפני ההתנגשות, למזלי הרכב מספיק לעצור לפני שאני נכנס לצומת.

"אני חושב שיש לי בעיה בברקסים", אני משתף את הליצנים ורואה את החיוך נס מפרצופם.

הרמזור מתחלף לירוק ואני מתחיל לנסוע, לאט ובזהירות. בירידה הראשונה אני לוחץ על הברקס ורואה שהתגובה עוד יותר איטית מקודם, כמעט לא קיימת. למזלי לא נדרשתי לברקס פתאומי.

אני מוצא את עצמי טס בירידות של חיפה בלי ברקסים. פחד אלוהים.

כשהכביש התיישר ראיתי מקום חניה בימין הדרך. כשהרכב היה במהירות האיטית ביותר שניתן היה להגיע אליה הרמתי את האמברקס (מישהו כתב את המילה הזו פעם?!) ועשיתי רוורס לחנייה.

את הדרך למגרש עשינו בטרמפים וחזרנו באוטובוס.

הבדיקה שנעשתה למחרת לא הפתיעה - הלכו הברקסים.

ומי שלא נסע בירידה במהירות של 60-70 קמ"ש בלי ברקס, לא יודע פחד מהו.

 

 

עכשיו אני צריך להעביר את השרביט נכון?

אז זהו, שלא.

אין לי כוח לבדוק מי כבר קיבל אותו, מי רשם או מי לא רשם, ובכל מקרה אני כותב את זה באיחור ניכר.

אז.....חלאס עם השרביטים.

 

 

נכתב על ידי MrCellophane , 23/10/2005 20:57  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורותי ב-9/11/2005 08:31
 



משמעותה של התנצלות


 

יש מעט מאוד מילים שהמשמעות שלהן היא גדולה כל כך כשהן עומדות לבדן, כמו המילה "סליחה".

 

מילה אחת שמגלמת בתוכה הכל.

 

הכרה.

חשבון נפש.

חרטה.

הודאה בטעות.

 

בעיני תמיד ראיתי בכך סוג של גדולה. והרי לא כל אדם יכול לומר "סליחה".

 

להתנצלות יש משמעות מיוחדת בעיני. היא זו שמאפשרת לי לסלוח.

ונכון הוא שכל אדם יכול שיתנצל בדרכו שלו, והבריות המכירים את אורחותיו ידעו כי חרטה בליבו.

 

ובכל זאת, כדי לסלוח ולהמשיך הלאה תמיד הייתי זקוק להתנצלות מפורשת ולא היה לי די בחרטה משתמעת.

וכשאני מרגיש שההתנצלות הזאת מגיעה לי, לא אסתפק בפחות.

 

לפני כמה שנים רבתי עם אחי. הרגשתי שנעשה לי עוול גדול ולא הסכמתי לדבר איתו ישירות עד להתנצלות.

והוא מהאנשים האלה, שלא בכבוד שלהם להתנצל.

ובדרכו שלו ראיתי את ההכרה, את ההבנה שטעה.

ולא הסתפקתי.

 

6 חודשים נוספים עברו עד שקיבלתי את מבוקשי.

 

ביום שכזה נפתח מעין "חלון הזדמנויות" להתנצל בפני האנשים שפגעת בהם.

ויש כאלה אני מצפה מהם לעשות את הצעד הזה. אם לא עשו אותו בזמן אמת, יוכלו לעשות אותו כעת.

 

גם אני עצמי בוחן שנית את מעשיי. מעולם לא היתה לי בעיה להתנצל כשטעיתי, אינני מחכה ליום מסוים בשנה כדי לעשות זאת, ובכל זאת חשוב לי לבחון את עצמי פעם נוספת.

 

אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולהתנצל בפני מי שנפגע ממני בהזדמנויות שונות.

מובן שאינני יודע בדיוק על מה אני מתנצל, שאז הייתי עושה זאת קודם לכן.

מעולם לא היתה לי כוונה לפגוע באיש.

ולכן, אם נפגע ממני מישהו מכם במהלך השנה החולפת או בכלל, אני מתנצל כי זו לא היתה כוונתי.

 

גמר חתימה טובה לכולם.

 

נכתב על ידי MrCellophane , 12/10/2005 12:17  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלפומנה ב-17/10/2005 21:46
 





40,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrCellophane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MrCellophane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)