לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"כי פה אנחנו בני אדם מכורים לאשליה שאם ההוא שונה ממך אתה זה לא אתה אז בואו נפגין קצת מעבר לשטויות כשהקשת מתקיימת מאלפיי צורות שונות......."

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009


"אני כמו אדם שמחכה למותו.

מאז שכל זה קרה חיכיתי למותי

תמיד ידעתי שהוא קרוב

אבל כנראה שאף פעם לא הבנתי באמת

עד כמה קרוב.

ועכשיו כשהמוות כבר כאן זה לא כ"כ כואב

אני עדין כמעט ולא מרגישה כלום

אני אפתית לחלוטין.

עכשיו כשהגיע מותי ידעתי שאשאר לבד

כשבן אדם עומד למות כולם עומדים במבחן

עכשיו נראה מי עומד במבחן החברות

מי יהיה כאן עבורי עכשיו כשאני בשעת צרה

ולמה בעצם מגיע לי חברה?

אחרי שעשיתי מעשה כל כך נורא.

אני מתמסרת למוות באהבה

רוצה שיקח אותי מכאן במהרה

כאילו כלום לא קרה."

 

 

 

אבן נוספת ירדה מליבי..

רק עוד כמה אבנים נוספות..

 

 

נכתב על ידי , 25/1/2009 09:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מהאוט ב-25/1/2009 09:53
 




תכף..
נכתב על ידי , 8/1/2009 20:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילייושה ב-9/1/2009 01:10
 





16,293
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוקט פוקט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוקט פוקט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)