לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  הנסיכה קונסואלה בננה האמוק

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008


תקופה רגועה שמרגישה לי כמו "השקט שלפני הסערה",

ההדרכה, הטיולים, גיטרה, תאטרון, שיעורי מתמטיקה, אנגלית שנה הבאה בגרויות..

זה לא קצת יותר מידי? :/

 


"אנשים קרים במעמדים שונים
קיץ עכשיו כל-כך שאתה מזיע
אתה נכנס לאוטובוסים באמצע היום
רק בשביל להידחס ולקבל מגע
שחסר לך בינתיים.
לאיש ההוא שם
יש חיוך חם
כשהוא אומר לך לעוף לו מהעיניים."

[שלי]

 


 

זה נהיה הרגל כבר לכתוב ככה שאני לא מכניסה כבר שום רגש אמיתי,

סתם מילים חלולות שמרגישות לי חכמות או גאוניות עם מין פאנץ'..

 

לאחרונה אני שומעת המון יוני בלוך.

מעניין למה.

 

פעם צחקתי עד שכאבה לי הבטן.

היום זה נראה כ"כ רחוק.

 

אני מתגעגעת לחיבוק שלו...

 


אוה, שוב שגרת בית-ספר.. אני לא מאמינה :'(



 

מיכלי או משהו.

נכתב על ידי הנסיכה קונסואלה בננה האמוק , 4/9/2008 22:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,748
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנסיכה קונסואלה בננה האמוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנסיכה קונסואלה בננה האמוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)