לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לשם ובחזרה


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

רביעיות


 

חבצלת   ואדם פשוט העבירו אלי את המשימה: לכתוב על עצמי בכפולות של ארבע. האמת, לא יצא מסעיר, נדבך נוסף בתדמית וירטואלית מפוהקת. אחר כך בטח אשאל את עצמי למה בחרתי לכתוב דוקא את מה שכתבתי, אבל מה אני יודעת, זה מה שיצא בשליפה.

 

ארבעה דברים שאינכם יודעים עלי:

 1. שמאלית

 2. שותה בבוקר קפה עם קוביית קרח

 3. דחיינית

 4. אלרגית לאבוקדו  

 

ארבעה מקצועות בהם עסקתי בחיי:

 1. נויניקית

 2. עוזרת בית

 3. עיתונאית

 4. יועצת ארגונית  

 

ארבעה מקומות בהם גרתי:

1. קרית חיים

 2. באר שבע

 3. אמסטרדם

 4. מינכן

 

ארבע סדרות טלוויזיה שאני אוהבת: לא רואה טלוויזיה  

 

ארבעה מקומות בהם הייתי בחופשה:

 1. חוף כורסי

 2. חוף ניצנים

 3. חוף מכמורת

 4. אילת  

 

ארבעה אתרי אינטרנט בהם אני מבקרת על בסיס יומי:

 1. ווינט

2. ישראבלוג

 3. גוגל

 4. יאהו  

 

ארבעה דברים שאני אוהבת לאכול:

 1. עוגיות שוקולד צ'יפס

 2. עוגות שוקולד חמות

3. עוגות שוקולד קרות

 4. בראוני'ז שוקולד

 

ארבעה מקומות שהייתי מעדיפה להיות בהם עכשיו (רצוי עם עוד מישהו):

 1. חוף הים

 2. יער אמסטרדם

 3. במיטה

 4. באמבטיה  

 

ארבעה קורבנות שעדיין לא מילאו את השאלון, ואולי יענו על השאלות בלי לבעוט בי בתחת (זה בסדר להגיד לא גם בלי הבעיטה)

המתופפת

אידשע מאמע

סקינלס

חוד התער

 

נכתב על ידי , 7/7/2006 23:40  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של על הסף ב-12/7/2006 22:52



52,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרהלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרהלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)