לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לשם ובחזרה


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

פסיכואנליזה


לאחר הרהורים על משמעות הפריטים שבחרתי בפוסט השאלון, החלטתי להיות מעשית ולמסור את הפוסט כפי-שהוא למומחים בתחום.

להלן הדו"ח שלהם.

 

 

פוסט אורח: פרופ' ש. זמבורה

 

קיבלנו לידינו את המסמך הנ"ל, הפכנו והפכנו בו, גייסנו את היונגיאנים, הקלייניאנים וההם, נו איך קוראים לקשקשנים האלה? זהו, לאקאניאנים. כולם הנידו בראשיהם בצער, לא, ממסמך דל כל כך אי אפשר להפיק פרוגנוזה. אבל הצוות הפרוידיאני לא מרים ידיים בקלות, לא כשהאיזמלים רוטטים בידיים והסכינים משתוקקות לחדור פנימה, לחשוף קרביים טריים. הצוות הסתגר בחדר המעופש שהאוניברסיטה הואילה להעמיד לרשותו, וחפר שלושה ימים ושלושה לילות.

את הויניאטה מצאנו במקרה (תוספת מאוחרת: שום דבר לא מקרי, הלא פרוידיאנים הננו). ההארה הגדולה הגיעה כשהסטאז'ר השפוט נכנס עם מגש הקפה ועליו בסקוויטים מצופי שוקולד, וופלים ועוגיות.

אאוריקה!!! שאג עגול המשקפיים שלשמאלי. עוגות שוקולד!!!

"שוקולד?" שאל הסטאז'ר האהבל, והמגש נשמט מידיו. רשמתי לעצמי תזכורת להכשיל אותו במבחן ההסמכה, והטיתי אוזן לעמיתי המלומד: "לפנינו מקרה ברור של פיקצציה בשלב האוראלי (משקפיים מנוגבים ביד רועדת). תשוקה בלתי נשלטת מהשלב הטרום אינסטינקטואלי, שיוצרת צרכים אוראליים מודחקים מרמת המאקרו הפאלית. התאווה של הפציינטית לעוגות שוקולד, רבותיי המלומדים, מעידה על תהליכי אגו המופעלים על ידי אנרגיות מיניות תוקפניות נייטראליות (יד מגששת לעבר המקטרת). צאו וראו, כיצד מנגנון הגנה זה שופך אור חדש על הנתונים אותם כתבה הפציינטית, בראש וראשונה, כמובן בתשובותיה על השאלה היכן היתה מעדיפה להיות ברגע זה. ההבהרה על כך שאין רצונה להיות שם לבד, מעידה בבירור על אנרגיות אוראליות פסיכוסקסואליות מוכחשות."

"מה הקשר לשוקולד?" שוב האהבל. עדיין רכון על ארבע בנסיון לאסוף את שברי הספלים.

ארבעה זוגות עיניים הופנו אליו בבוז. "עוגות השוקולד הן כמובן סובלימציה, ועכשיו לך תביא קפה וכיבוד חדש", הפרופסרית לצידי נופפה לו ביד קלה ופנתה אלינו: "כפי שציין פרויד, מורנו ורבנו הדגול, ברור שהפציינטית מופעלת על ידי תשוקות אוראליות נסתרות, בנוסף למה שברור מאליו (קריצה. כחכוח. גיחוך), היא ודאי מעשנת כבדה, שותה שוקו בקשית ומטביעה את סביבתה בשטף מילולי חסר מעצורים. התנהגות אינטרפרסונאלית נטולת-רסן שמטרתה למנוע דיסאורגניזציה או פגיעה בפונקציות אגו אחרות. התיפקוד המנטאלי שלה מעמיד בסכנה מוחשית כל יצור אנושי בסביבה, שכן מנגנוני ההשלכה עשויים לבוא לידי ביטוי לא רק בהפצצת הסובייקטים האחרים בהטיות ביזאריות של מילים לועזיות, אלא גם בהשלכת חפצים מוחשיים כגון צלחות, עוגות וקונפטי.

ברור כשמש רבותי, הפרוגנוזה שלילית לחלוטין, ושמישהו יקרא כבר לסטאז'ר הבטלן הזה!"

 

נכתב על ידי , 9/7/2006 17:52  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרה (הקודמת) ב-9/12/2007 00:03



52,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרהלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרהלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)