לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Bunny Goes Rawr


Go Fuck Your Strawberry


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אנדלה חוזליטו


טוב ורק בגלל שעדי ביקשה אני יעדכן...אני שונאת לעדכן

 

קיצר אני חולה לצערי הרבה...והייתי צריכה כמובן ללכת היום לרופאה המטומטמת שאני כ"כ שונאת. בת זונה כל פעם אני הולכת אליה אני יוצאת עם בדיקות דם כואב לי האוזן אז עושה לי בדיקות דם, סתום לי האף אז היא עושה לי בדיקות דם, יש לי כאב ראש שוב בדיקות דם! מטומטמת אחת שתלך לזדיין בטח גונבת לי תדם ושותה אותו

"אההההה....אהההה תורידי תחולצה ותנשמי...הכל טוב לא!לא! לכי לבדיקות דם עכשיו!!!" ועוד עושה לי משטחי גרון תוקעת לי תמקל לתוך הקיבה ומוציאה מטומטת אחת!

 

ועכשיו לעניין אחר-

אני שונאת סוכות!

 

תודה ולהתראות.

 





נכתב על ידי , 25/9/2007 19:39  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 




1,429

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOh,Please Bite Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Oh,Please Bite Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)