לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


הו מתוקה שלי, פישלת בגדול...

Avatarכינוי:  פָרְשוּף

בת: 37

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

תמיד יהיה לנו


העברתי את כל התוכן (או לפחות אני ממש מקווה שאת כולו) לוורדפרס.

אני רוצה לחזור לכתוב ומקווה שאצליח אחרי שאפסיק להתעצבן על זה שאני לא מבינה את האתר.

זו הכתובת החדשה:

https://pinkcigarettes83571706.wordpress.com

 

כרגע אין שם דברים חדשים אבל תנו לי קצת זמן להתניע.

 

 

נכתב על ידי פָרְשוּף , 29/12/2017 14:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





35,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפָרְשוּף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פָרְשוּף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)