לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

comfortable silence




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

מלאך


חשבתי לעצמי שמחר יום שבת ואיזה כיף שמרחתיים אני לא צריכה לחזור לבסיס.

ואז קלטתי שמחר בכלל חמישי, ואני צריכה לעצור את השעון המעורר הנוראי הזה שהעיר אותי היום לשווא.

אני חייבת להפסיק לאכול יותר בשר ממשקל הקיבה שלי.

זה העלה בי חיוך אבל, להבין שמחר חמישי, אלף, זה די יעיל לדעת באיזה יום אני חיה. וגם זה שהארכתי לעצמי תחיים ביומיים.

הדברים הקטנים שעושים לך את הרגע

הייתי אבודה בלעדיהם.

 

 

 

הוא עייף.

נכתב על ידי The (wo)man who sold the world , 9/4/2009 02:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  The (wo)man who sold the world

מין: נקבה




421
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe (wo)man who sold the world אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The (wo)man who sold the world ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)