לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

ומצד שלישי


זו העומדת בתוך זו היושבת והאצבעות מדברות על הא ועל דא דא
כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

מדברת ל שתיקתך


נכתב כתגובה ליצירה של שם:

 

http://www.blabla4u.com/sites/blabla4u/ShowMessage-eng.asp?LangCode=Heb&ID=3459790

 

מאתשם 

נושא: אני מנהל שיחה עם שתיקתך


אני מעלה נימוקים כבדי משקל:

אמרי קו, אני מנסה את כוחי

אמרי נקודה

 

את, אי שם,  משכלת את רגלייך:

רק האהבה מפטפטת אני רושם לעצמי

האיבה בוהה

 

ובכל אופן יש למסור  את עיקרי הדברים:

אמש נועדתי עם שתיקתך בפינת רחוב

לא באת

 


 

 

מדברת  ל שתיקתך

 

אם אתה מאמין בנקודה

קו מותח ביקורת

נולדנו לאותיות

איבה מוחקת פרחים

מתפתה מתפרצת ברעש אינסופשיקולים

 

אם אתה סומך בנקודה

קו מוחק ביקורת

נולדנו לסימני שאלה

מבוכה מתוודעת

נולדת עם דרכון חותמת שקטבהיה

 

מקרן הרחוב

קול עקבים על המדרכה

צללים מתקתקים של נסיבות

 קו נקודה קו קו

קו נקודה קו קו

ומשהו

 נקודה  נקוד.    .קו..     ... אתה

                            סימן שאלה

  

 

נכתב על ידי , 27/7/2006 23:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגי שגיב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגי שגיב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)