לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

ומצד שלישי


זו העומדת בתוך זו היושבת והאצבעות מדברות על הא ועל דא דא
כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

אחותי רותי מיומנה של עלילה מסלול


אימא, למרות שהיא נולדה בארץ, חושבת כמו האמהות של פעם. לדעתה כל הבנות צריכות להתחתן בתולות ודוגמנות זה מקצוע של זונות.
אני כבר למדתי לא להעלב כי מה אכפת לי אם היא לא נהנית מסקס. אני חושבת שמי שמכיר את אבא מבין גם למה. אבל זה לא שייך לסיפור.

 

היום אחותי רותי, שאנחנו קוראים לה רות-עבור כי כל היום היא מחוברת לנוקיה שלה, התקשרה אלי בדיוק לפני שעליתי על המסלול ובקשה שאשיג לה גלולות כי יש לה חבר חדש ולא נח לה ללכת לגניקולוג לבד כי היא רק בת  14.

 

נכנסתי להלם. אמרתי לה שאתקשר אליה אחרי שאסיים את העבודה. אבל מה, לא יכולתי להרגע והלכתי על המסלול בתנועות מהירות כמו בעלת חגורת צניעות שהמנעול התלוי משפשף לה בין הירכיים.

כל אותו הזמן חשבתי על אחותי ואיזה פרצוף אמא שלנו היתה עושה אם היא היתה יודעת מה אני עוברת עם הבת הקטנה שלה. המחשבה הזו עשתה לי פרצוף דומה לשלה. בגלל זה, כשהחלפתי שמלה, תפסה אותי מיכל ואמרה לי להדביק חיוך על הפנים, כי על המסלול זה בכלל לא משנה אם אני מוטרדת או אם יש לי מחזור.

 

חייכתי את החיוך של הפרסומת למשחת שיניים וגם זה לא עזר לי להבין למה רות-עבור צריכה כדורים וחושבת שאני צריכה לדאוג. 
מה, היא לא יכולה לבקש מאחת החברות שלה שתעשה את זה בשבילה? 
היא כזאת מפונקת, אני בגילה ידעתי להסתדר לבד.
 

נכתב על ידי , 1/9/2006 08:27   בקטגוריות עלילה מסלול  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגי שגיב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגי שגיב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)