לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  "KriTy"

בן: 33




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

כל סוף הוא התחלה חדשה .


אני מרגיש שיש לי דודה קטנה לרשום עוד פוסט אחרי שפרסמתי אחד לפני מספר ימים.

לא פוסט מושקע במיוחד , בלי יותר מידי עיצובים ושטיות מסביב , בלי תמונות או פרסומים מיותרים של משהו שמעניין אותי, שמשום מה אני חושב שאולי גם מעניין אותכם.

 

סתם פוסט , שיזרום כמה שיותר מהמקלדת בלי למחוק משפטים יותר מפעם אחת ולחשוב מה אנשים יחשבו או יגיבו , סתם עוד פוסט , לא מיוחד יותר מכל פוסט אחד ב"ישראבלוג".

 

אז מה הולך ?

2 בלילה (או בבוקר?!) אני יושב בעבודה במחשב . איפה אני עובד? בתחנת דלק סונול בערד , 3 דקות הליכה מהבית שלי שהופך את המקום למקום עבודה מושלם , בנוסף לקח שבערד גם ככה אין הרבה אנשים , אז העבודה בלילות בכלל פינוק והזדמנות נהדרת לעלות מחשבות בראש.

אז מדוע אני עובד בתחנת דלק ? כי התחלתי לעבוד פה כבר יותר משנה וכן זה היה חלום של כל השרות הצבאי שלי , להשתחרר ולהתחיל מועדפת פה , פה קרוב לבית . אז אולי כן סיימתי כבר מועדפת אבל אני עדיין ממשיך לעבוד פה , כי תכלס יש פה תנאי עבודה מעולים לסטודנט שכמותי. (אבל זה אולי כבר בפעם אחר).

 

אז כן ככה בכמה משפטים סיפרתי לכם על 4 שנים האחרונות מחיי :)

 

 

 

שיהיה לכולנו שבוע מעולה ! 

 

מארק המרק.

נכתב על ידי "KriTy" , 3/6/2013 01:58   בקטגוריות אקטואליה, עבודה, צבא  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-3/6/2013 18:39
 



ואו היה לי פעם בלוג .


או שעדיין אפילו ישלי. 

 

אני יכול לקחת את זה למקומות.

לא יודע אם שווה את זה.

לעלות זכרונות.

 

 

 

אולי אני עוד יחזור. 

 

 

ד''ש לכולם :)

נכתב על ידי "KriTy" , 1/6/2013 01:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של "KriTy" ב-3/6/2013 01:58
 





246,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל"KriTy" אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על "KriTy" ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)