לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

supergirl

"כן מותק,/ יום אחד גם לברבי יפול החזה/ גם לה צבע השיער ידהה/ גם לה יהיו כתמים על העור/ גם לה יהיו קמטים סביב הפה,/ ואז נראה מה יש בקנקן"... (שרון לנגר, לא כל הבלונדיני נוצץ)

Avatarכינוי:  Supergirl

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2009

.There's a love bird whispering in my ear, There's a fire burning in my heart


"אתה מבזבז לי זמן."

"ומה יקרה? צבא הבאבלס ינצח אותך?"

כי פיזית, זה מה שאני עושה בצבא.

קצת באבלס, קצת דוראק, קצת טאקי, קצת יאניב.

לפעמים אני גם עובדת ויש פרויקטים והכל,

אבל כל הדברים האלה זניחים ונגמרים תוך מספר שעות.

אני באמת לא רוצה שהשירות שלי יעבור ככה.

 

.There's a feel of joy inside my head

נכתב על ידי Supergirl , 19/8/2009 20:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה רחוק שלא יגלו, תמיד יהיו


יש את הפעמים שבהן אני רוצה שתשקר לי.

כמו, נגיד, כשאני שואלת אותך אם לדעתך נהייתי מפלצת

שמשנה מצבי רוח בקצב לא סביר ובלי סיבה נראית לעין.

 

אתה יודע מה? סבבה, לא צריך, אל תשקר לי,

(בכל זאת, כנות ביחסים והכל)

אבל המינימום שאתה יכול לעשות זה לחכות קצת עם התשובה שלך,

ולא לענות "כן" כאילו רק חיכית שאני אסיים את המשפט.

 

שוכני ביצות, עופות דורסים.

נכתב על ידי Supergirl , 10/8/2009 20:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSupergirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Supergirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)