לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Yana^^

בת: 30



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

אני חולההה=\


ממממ אני חולה משעמם לי אעש

פטרו אותי מדימול עכשיו אני חצי מובטלת

יום רבעי תעודות  נקווה לנסים

וככה הכול סבבה

 

גנבתי מהלן שאלון חח^^.

 

 

 

שברתי משהו יקר.

הזמנתי משטרה.(אבל בצחוק  חח אני ודיאנה בסיפרייה)

הזמנתי מד"א.

הזמנתי מכבי אש.

קניתי משהו יקר ואז הצטערתי.

עשיתי בנג'י.

הכנתי ארוחה לעצמי.

הכנתי ארוחה לכמה אנשים.

הברזתי משיעור.

הברזתי מפגישה.

רקדתי מול יותר מ-10 אנשים עם זוג.

רקדתי מול יותר מ-10 אנשים בקבוצה.

גאלח ספייקים.

צמות על כל הראש.

ראסטות.(אחת סגולה חח)

קרחת.

פוני.

בייביליס.

מחליק.

פן.

הייתי יותר מיומיים בעיר אחרת עם חבר\ה.

הלכתי להופעה.

הזמינו אותי למסיבה.

אלכוהול.

סיגריות.

נרגילה.

סמים.

השתכרתי.

עברתי ניתוח.

התעלפתי.

נירוונה.

סקס.

להצטער על משהו.

לאבד אוסף.

סטוץ.

סטוץ עם מישהו בגיל 18.

מערכת יחסים עם מישהו קטן ממך.

מערכת יחסים עם מישהו גדול ממך.

מערכת יחסים של יותר משנה.

יותר מ-15 זוגות נעליים.

יותר מ-50 זוגות עגילים.

יותר מ-50 שרשראות.

ללמוד לנגן על כלי מסויים.

לאבד פריט לבוש.

לאמץ חיה.

דיסק של להקה.

יותר מ-3 דיסקים של אותה להקה.

לקרוא ספר של יותר מ-200 עמודים.

לקרוא ספר של יותר מ-400 עמודים.

לקרוא 4 ספרים בחודש.

לצייר משהו מאוד יפה.

להשאיל כסף.

להשאיל יותר מ-50 ש"ח מחבר.

לריב עם ההורים.

לברוח מהבית.

לברוח מהבית יותר משבוע.

לעבור דירה יותר מ-5 פעמים.

נשיקה חלומית.

להתנשק בגשם.

נשיקה גרועה מאוד.

לחסוך לבד כסף כדי לקנות משהו יקר.

לרדת יותר מ-10 קילו.

לרדת יותר מ-5 קילו.

להתאהב באמת.

לנסות להתאבד.

לנסות להתאבד בגלל אהבה.

לגרום למישהו לנסות להתאבד בגלל אהבה.

נקמה.

להיות צמחוני ליותר משבוע.

להוציא יותר מ-1000 ש"ח על שופינג.

מפגש ישראבלוג.

חו"ל.

להכיר מישהו דרך האינטרנט ולפגוש אותו.

להכיר ביום אחד יותר מ-20 אנשים.

לפגוש מישהו מפורסם.

להצטלם עם מישהו מפורסם לעיתון.

להופיע בעיתון.

שיציעו לי לדגמן.

לדגמן.

להופיע בטלויזיה.

להשתתף בתוכנית טלווזיה.

מקום ראשון בתחרות.

לריב מכות.

קומה.

לנסוע עם חברים לכנרת.

פירסינג. (אוזניים ><)

קעקוע.

פסיכולוג.

פסיכיאטר.

לקלל מורה.

שישעו אותי.

שיעיפו אותי מבצפר.

לחרוש הרבה על שיר אחד.

למצוא משהו במקום לא צפויי.

לראות סרט שבאמת הפחיד אותי.

לגזור לבד את השיער.

צבעתי שיער.

עיצבתי לבד את החדר.

תאונת דרכים.

לצבוע קיר.

לקבל 100 במבחן.

לקבל 0 במבחן.

לשנוא מישהו חזק.

להשלים עם עצמך.

להשלים עם מישהו שרבת איתו.

להיות יום שלם במחשב.

לראות יום שלם טלויזיה.

לראות 10 פעמים את אותו סרט.

לנצח שיא גינס.

לקבל מחמאות כול היום.

לראות סרט ולקרוא את הספר שלו.

לבכות בסרט.

לצאת באמצע הצגה.

לשרוף משהו.

להיחלץ משריפה.

לחסוך יותר מ1000 ש"ח.

לצלם סרטון סרטון שלך ביו-טיוב.

לישון אצל בת. 

לישון אצל בן.

להיות במסיבת סיום של חברים.

לקרוע תעודה.

לקבל תעודת הצטיינות.

לטבוע בים.

לטבוע בבריכה.

להציל מישהו מטביעה.

להציל מישהו משריפה.

להציל למישהו את החיים.

שיצילו לך את החיים.

אישפוז.

לחלות יותר משבוע.

התקף לב.

לכתוב ספר.

לכתוב סיפור בהמשכים.

לשתות וודקה.

לשתות בירה.

לשתות טקילה.

לשתות קוניאק.

לשתות בריזר.

לשתות ערבוב של משקאות אלכהוליים.

לאכול שוקולד כול היום

לאכול 3 חבילות שוקולד.

לאכול צנצנת דבש שלמה.

לקלל מישהו עד שהוא יבכה.

להקים אגודה\קהילה\קומונה\טבעת.

לכתוב שאלון דבילי ואז לפרסם אותו בבלוג.

 

 

קיצור תמליצו על איזה סרט לראות חח למה משעמם לי טילליםם



ואי איזה זרת יצא לי חח



המילוי שלי ושל אווה

נכתב על ידי Yana^^ , 25/1/2010 16:16  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהי לא קשורה ב-25/3/2010 04:57



41,941
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYana^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yana^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)