לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  מורניייי (:

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

יומולדת 17 [:


ווואי, לא הייתי פה הרבה זמן><

אבל בעיקרון גם חשבתי לא לחזור לפה....אבל חזרתי רק כי ישלי סיבה טובה!

אז יום שבת 7.2. היה לי יומולדת....

יומולדת שבכלל לא התכוונתי לחגוג, לא הייתה סיבה...

לא רציתי, לא היה חשק...ולא אני לא הולכת להסביר למה...

אז המבין יבין, והמבין ישתוק[:

בכל מקרה ביום שישי הלכתי ללינוי3>

היא הזמינה אותי ואת כל השמנמנותXD

ואז ב12 הן הפתיעו אותי, הייתי מופתעת כלכך!!!!!!

למעשה הפוסט הזה הוא להגיד תודה....

בנות, אתן מדהימות...

תודה רבה על הכל, אוהבת המוווון3>

למרות הכל...הייתה לי יומולדת מדהימה...

[וכמעט מושלמת....היה משו שחסר לי אבל גם לעולם לא יחזור><

העדפתי לכתוב את זה ככה כדי שמי שלא צריך להבין לא יבין...זה לא אישי או משו]

וזהוווו...

יומטוב[:

3>

 

נ.ב

רציתי לעלות תמונות...אבל לא היה לי כוח><

אבל העלתי בפייסבוק[:

תהנו..ושוב בנות>< תודה רבה[:

3333>

נכתב על ידי מורניייי (: , 10/2/2009 09:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מורניייי (: ב-1/3/2009 21:50
 





3,906

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורניייי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורניייי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)