לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

baby,it's me



כינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אז תן לי רק דקה אחת לנשום...


לא יותר...רק אחת...דקה אחת...אחת שאני אוכל לקחת נשימה עמוקה..להוציא..ולהרגיע את עצמי.

אני עיפה כל כך...לא רק פיזית...גם נפשית..וזאת רק ההתחלה..אני חייבת יום אחד לנוח..אני חייבת שיגיע מחר בקיצור...

היום פעולה ראשונה..והמדריכות שלי נורא לחוצות...זה די נחמד להיזכר באיך הייתי פעם...לפני הפעולה הראשונה...בלי ניסיון ומאוד מאוד לחוצה..עם השאלות הריגלות...הם יגיעו?הלוואי שהם יגיעו...מזה להיות בלי חניכים?....וכל השאלות האלה..

אין לי כל כך זמן לעדכן למרות שכבר סוף סוף יש לי מה..בקושי יש לי זמן להיות במחשב או בטלויזיה..או לראות חברים...

אני רק רוצה שכבר יגיע היום בתשע...וממחר הכל יהיה הרבה יותר קל.

אז שד הזמן...תעביר בבקשה את השעון 12 שעות קדימה...ותתן לי בבקשה עוד רק דקה אחת לנשום.

 

עדכון שלם יגיע אחרי שהלחץ יחלוף...

 

אוהבת אותכם....מאוד..

גלי.

 

נכתב על ידי , 4/9/2007 07:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,869
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgali!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gali!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)