לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

~המון המלצות שהצטברו+סירטונים מהתקופה האחרונה~


~היי everyone~

לא עדכנתי כמה חודשים טובים אבל זה כבר השיגרה שלי עם הבלוג הזה.

לא בטוחה מי עוד צופה פה אבל חייבת לשתף אותכם במשהו שקרה לי בכנס קיץ השנה.

מיכלי ואני הלכנו לתומנו לכיוון הכנס ונתקלנו בשתי בנות שגם חיפשו את המתחם אז אמרנו להן

איך להגיע. אחת מהן שואלת אותי "היי.. נכון את אופל?" אני עונה: "כן, קוראים לי אופל"

ואז היא אומרת: "אה אני מכירה אותך מהבלוג, נכון יש לך בלוג באתר של ישראבלוג"?

זה היה רגע קסום ומחמיא שמישהיא פשוט זיהתה אותי מהבלוג שלי..

כן..זה..היה בהחלט חביב לשמוע ואפילו מרגש 3>

אז תודה לבחורה שזיהתה אותי~

.

*אהמ*...אז יש לי כמה (הרבה) דברים לעדכן אתכם.

קודם כל כפי המסורת אתחיל עם ההמלצות שיש לי שהצטברו לי במשך ה..שנה?

כן..פאקין שנה עברה מאז פוסט ההמלצות האחרון (לא תקין!)

ויש לי עוד כמה סירטונים להראות לכם למי שלא עוקב אחריי ביוטיוב שלי (גם לא תקין! חח..סתם..זו ארץ חופשייה)

וגם קצת עדכון חיים שיש די הרבה מה לעדכן ולהכין אותכם נפשית למה שיבוא בהמשך.

אז...שנתחיל?

 

.

.
.

.

המלצות!!!!@#$%#!
Anime:
.
1) Binan Koukou Chikyuboueibu Love!

אוקי..אנימת מאהו שוג'ו..או יותר נכון מאהו שונאן?! אכן כן! המציאו אנימת קסמים וצבעוניות רבה רק שהדמויות הראשיות הם בנים חמודים עם סנס אוף סטייל ססגוני למדיי. קודם כל התלהבתי ממש מהרעיון כי זה אכן מקורי וחדש אז אמרתי לעצמי שאני חייבת לנסות ולראות את זה. אז כשייצאה הסדרה התחלתי לראות ומצאתי את עצמי תקועה בפרק 3...כבר כמה חודשים טובים שלא המשכתי את האנימה הזו..לא בגלל שהיא גרועה חלילה. פשוט נראה לי שמיציתי את הז'אנר הזה. כי כן, אפילו שהדמויות הראשיות הם בנים וזה פוטנציאל אדיר מההתחלה זוהי האטרקציה היחידה בסדרה הזו מבחינתי. כי רוב אנימות המאהו שוג'ו הן עם אותו הקונספט בדיוק רק עם שינויים קלים ומבחינתי זוהי עוד סדרת מאהו שוג'ו(שונאן) ממוצעת כי היא לא תפסה אותי כלכך. רוב הסיכויים שתחלקו על דעתי אז תנו לה צ'אנס ותנסו בעצמכם. אם אתם חובבים את הז'אנר תנסו :)
מספר פרקים: 12
ז'אנר: קומדיה, קסמים, חלק מהחיים.
למידע נוסף לחצו -כאן-
.
2) DRAMAtical Murder

אנימה המבוססת על משחק אם אני לא טועה..שמעתי עליה כאנימת שונאן איי ואני בתור פאן גירל מוחלטת הייתי חייבת להיענות לצפייה! חח.. האמת שזו אנימה חמודה בעלת דמויות ממש מקוריות ומגניבות, גם את סגנון הציור אהבתי ואת העלילה המעניינת והטיפה מורכבת שיש לה. הדבר היחידי שאיכזב אותי זה שלמרות שהיא מוגדרת כאנימת שונאן איי היא כלכך חסרת סצנות של שונאן איי!!#@#$%@! כל הסדרה יש רמיזות לזוגיות בין הדמויות אבל שום דבר לא קורה! וזה די חירפן אותי..כי בחיאת..זה דורש. אבל חוץ מזה האנימה ממש חביבה ולא מרגישה שביזבזתי את זמני בצפייה בה אז ממליצה אבל מזהירה..היא לא באמת אנימת שונאן איי! 
מספר פרקים: 12
ז'אנר: אקשן, פסיכולוגיה, מדע בדיוני, טורניר.
למידע נוסף לחצו -כאן-
.
3) Junjou Romantica season 3

 omg.. ג'ונג'ו רומנטיקה עונה 3?! ברור שהייתי חייבת לראות!!! שמעו..לפני 3 חודשים ככה החלטתי שאני קוראת את המנגה והיא הייתה כלכך מקסימה ו"קצת" יותר בוטה מהאנימה אבל העלילה התפתחה שם והמשיכה מעבר ל2 עונות הראשונות של האנימה. אז כמובן שהכריזו שתצא עונה שלישית ממש התלהבתי ואין סיכוי שאפספס אותה אז כמובן שאני צופה בה כרגע ואני ממליצה ממש בחום למי שאוהב את הז'אנר לראות את כל העונות! כי זו באמת אחת האנימות שונאן איי הטובות שייצאו!
מספר פרקים: ממשיכה לצאת
ז'אנר: קומדיה, רומנטיקה, דרמה, שונאן איי
למידע נוסף לחצו -כאן-
.
4) Kyoukai no Kanata

אני יודעת שאני בדיליי עם האנימה הזו אבל יירד לי האסימון שכדאי לי לראות אותה כשראיתי יותר מדי קוספליים שלה (ויפים) וכשגיליתי שזה מהיוצרים של K-ON! אז סוףסוף התחלתי לראות אותה ולבנתיים אני ממש מרוצה :) הציורים וגם האנימציה ממש איכותיים (בכל זאת..מהיוצרים של K-ON) והעלילה ממש טובה גם היא. קצת מסתורין והרבה אקשן בשילוב נהדר עם אנימצית לחימה יפה ודמויות מסקרנות. לצערי אני די תקועה בפרק 4 מחוסר זמן לראות אבל בהחלט ממליצה לראות!
מספר פרקים: 12
ז'אנר: הרפתקאה, קומדיה, דרמה, פנטזיה, פסיכולוגיה ורומנטיקה
למידע נוסף לחצו -כאן-
.
5) Ookami Shoujo to Kuro Ouji

אנימת שוג'ו חדשה!!! שאני לא יילך לראות?! אין סיכוי! אז זוהי אנימת שוג'ו ממש חביבה וקלילה כזו בכיכובם של בן בישי סדיסטי ונערה שנכלאה לאופיו המחורבן. אכן עלילה משעשעת, כיפית ורומנטית, הציורים ממש יפים לטעמי אנימציה..ממוצעת אבל סיפור בהחלט מתוק. ממליצה בחום לאוהבי הז'אנר ^^ 
מספר פרקים:12
ז'אנר:קומדיה ורומנטיקה
למידע נוסף לחצו -כאן-
.
6) Ore Monogatari!!

עוד אנימת שוג'ו שיצאה לאחרונה, רק הפעם פי אלף יותר התלהבתי. בניית הדמויות מקסימה לטעמי. קצת מקוריות הפעם! הדמות שראשית הוא בחור ענק ואגרסיבי עם לב עדין ואוהב ומסופר באנימה בעיקר על סיפור האהבה שלו עם חברתו. העלילה ממש מקסימה לטעמי ולראות שיש דמויות קצת לא שגרתיות ואוירה קלילה ומצחיקה כזו ממש סחפה אותי להמשיך לראות אותה. אפילו אני קונה את המנגה מרוב שאהבתי את האנימה אבל מה שכן מכירים שהמנגות יותר מפורטות בעלילה ומתקדמות מהאנימה? אז פה הסיפור הוא לא כזה. המנגה היא בדיוק בקצב של האנימה ואף קצת מאחור ואין שם בעלילה משהו שאין באנימה. אז במקרה הזה גם אם תראו רק את האנימה תנצלו את מיטב העלילה ממנה :) בהחלט אנימה מומלצת 3>
מספר פרקים:24
ז'אנר:רומנטיקה, קומדיה
למידע נוסף לחצו -כאן-
.
7) Sailor Moon Crystal

אוקי.. זכורים שאמרתי מקודם שכנראה שיירד לי מאנימות מאהו שוג'ו? אז האנימה הזו גרמה לי לוודא את רגשותיי חחח.. (נשמע דרמטי). ניסיתי לתת צ'אנס לסיילור מון האגדית בזה שאנסה לצפות בגרסא המחודשת שעשו לה (כי קשה לי עם סגנון ציור ישן ואנימציה ירודה) אבל לצערי לא החזקתי יותר משני פרקים בה.. אבל שוב. רוב הסיכויים שזה סתם כי מיציתי את העלילות האלה ושום דבר מבחינתי לא ישתווה לסאקורה לוכדת הקלפים אז זה שאני ויתרתי עליה לא אומר שהיא לא טובה. בהחלט הרבה יחלקו על דעתי כי עובדה שהיא אחת האנימות הפופולאריות בעולם האנימה. אז תנסו, אם תאהבו מצויין ואם לא, בקטנה :P
מספר פרקים: 13
ז'אנר: אקשן, דרמה, קסמים ורומנטיקה
למידע נוסף לחצו -כאן-
.
8) Shigatsu wa Kimi no Uso

וואוו...זה מה שיש לי להגיד על אנימה הזו.. אנימת מוסיקה סוחפת דמעות (כן..אני בכיתי בה די הרבה..מודה) עלילה סוחפת ומרגשת עם ציורים יפים בטרוף עם מוסיקה יפיפייה ואנימציה מטורפת. אני הוקסמתי האמת ולא חשבתי שאסחף ככה לאנימה הזו כשהתחלתי אותה. ממליצה ממש בחום, בהחלט אנימה מקורית עם דמויות חביבות שאפשר בקלות להזדהות איתם ולהיקשר. תהנו ^^
מספר פרקים:22
ז'אנר:קומדיה, רומנטיקה, דרמה, פסיכולודיה ומוסיקה
למידע נוסף לחצו -כאן-
.
פיווו...אלה היו הרבה אנימות! ועכשיו:
DRAMA:
.
1) Blade man

טוב.. אז לגבי הדרמה הזו, שמעתי עליה יותר מדי מיותר מדי מקורות: אנשים,המלצות באתרים, תרגום של DRAMA FOR HB חחח.. אז החלטתי לנסות אותה. דרמה המתמקדת על דמות גבר שקולל בכוחות מוזרים ביותר. כשהוא מתעצבן ומאבד עשתונותמזג האויר משתנה ומגופו יוצאים סכינים וכוחו מתגבר. הוא בכללי בן אדם עצבני ומפונק וגם פה תהיה את הדמות הנשית שתמתן את האופי הילדותי הזה והפלא ופלא יהיה בניהם ניצוץ קטן חח.. העלילה בכללי די צפויה אבל החלטתי בכל זאת לראות אות הדרמה הזו. סה"כ העלילה נחמדה והשחקנים טובים. אז שווה צפייה~
זאנר:דרמה, רומנטיקה, אקשן מדע בדיוני
לצפייה אונליין -לחצו כאן-
.
2) My Lovable Girl

דרמה קוריאנית רומנטית חמודה המתמקדת בסיפורם של צייד כשרונות בתחום המוסיקה והאיידולים ואישה שכישרונה הוא בכתיבת שירים והלחנתם. בניהם יש הרבה במשותף, יותר ממה שדמיינו. וזהו לתקציר חחחח... סה"כ ממש נהנתי מהסדרה הזו. היא דרמתית במידה טובה והשחקנים משחקים ממש טוב לטעמי. בהחלט דרמה שווה וכיפית לצפייה, ממליצה בחום.
זאנר:רומנטיקה ומוסיקה
לצפייה אונליין -לחצו כאן-
.
3) Pretty Boy

דרמה קוריאנית שאם להגיד את האמת? אני לא הכי זוכרת את הדרמה הזו XD פשוט כי ראיתי אותה די ממזמן ואני בתור סנילית שכחתי מקיומה בכלל למרות שסיימתי אותה וראיתי את כל הפרקים..וזה ילדים..למה לפעמים אני חוזרת על אנימות ודרמות (כדי לזכור מה אהבתי בהם כלכך) אז מצטערת אבל לא אוכל לספק לכם פירוט על למה לנסות ולראות את הדרמה כי אני באמת לא זוכרת. אבל רוב הסיכויים שאת השחקן הראשי תזהו כי הוא מופיע בכלכך הרבה דרמות! אזתנסו ותראו~ 
זאנר:רומנטיקה, דרמה ומשפחה
לצפייה אונליין -לחצו כאן-
.
4) Surplus Princess

אוקי..אותה אני בהחלט זוכרת~ ראיתי אותה לא מזמן. דרמה קוריאנית מקסימה (לטעמי) המספרת על בתולת ים שמתאהבת בבן אדם עמוקות ולכן היא מחליטה להפוך לבת אדם בשביל להיות איתו. כשזה קורה היא מגלה שאם היא לא תגרום לבן אדם אמיתי להתאהב בה ולנשקה היא תעלם מהעולם ולכן היא במירוץ על לזכות בליבו של אהובה. עלילה די צפוייה אבל מה שממש אהבתי בדרמה הזו זה את השחקנית הראשית שהיא פשוט הצחיקה אותי כלכך והדמות שלה היא עם אופי בוטה ומשעשע. העלילה בכללי היא רובה קלילה ומצחיקה ויש גם טיפי דרמה. צחקתי וממש נהנתי לצפות בה אז אני ממליצה בחום 3>
זאנר: רומנטיקה, קומדיה ופנטזיה
לצפייה אונליין -לחצו כאן-
.
.
וזהו לדרמות..התהפך המצב והיה לי יותר אנימות להמלצה מאשר דרמות.. רוב הסיכויים זה כי אני צפופה בזמן ולא יוצא לי לראות הרבה סדרות לאחרונה..במיוחד לא דרמות. אבל מקווה שבכל זאת מצאתם אפילו משהו אחד שקרץ לכם. ^^
.
.
.
אז כע..עכשיו סיימנו עם ההמלצות.
הפינה הבאה היא הסרטונים שיש לי להשלים לכם
(למי שלא מנוי אל הערוץ שלי ביוטיוב אז לא מעודכן)
קודם כל טיילתי לי לפני חודשיים בהולנד!
לא מאמינה שכבר עברו חודשיים!
זה היה טיול ממש כיפי ודי ספונטני אבל בהחלט שווה ועשיתי כמו בטיול יפן-קוריאה סרטון מהטיול.
הוא מתחלק לשני חלקים: צפון הולנד ואמסטרדם
אז מקווה שתאהבו את הסרטונים, הם בהחלט מסכמים לי את הטיול~
.

.
.
.
.
היה לי פרוייקט צילום של איוונט ההארג'וקו הראשון של הארץ.
התבקשתי ממארגנות האירוע של היום הארג'וקו לצלם וידאו וכמובן ששמחתי שביקשו ממני~
אז ארזתי את המצלמה עם המונופד וגם הצטיידתי בגופרו לתיגבור קטן ויצאתי לארוע.
האירוע היה ממש כיפי ומאורגן ממש טוב במיוחד בשביל פעם ראשונה!
הייתה את התהלוכה בהתחלה ואז את הארוע בדיזינגוף סנטר של התצוגת אופנה והדוכנים.
הכנתי 3 סרטונים: אחד המתמקד בתהלוכה, שני המתמקד בתצוגת אופנה והשלישי שמסכם את כל האירוע.
התלבשתי ככה (כי בכל מקרה...יום הארג'וקו בינלאומי)

והנה הסרטונים~ מקווה שתאהבו ^^
.
.
.
.
.
אז סרטון אחרון שאני רוצה לשתף אותכם הוא מכנסקיץ כאמ"י 2015 שהתרחש בירושלים בבנייני האומה~
בהחלט היה כנס כיפי בטרוף, זכיתי לצלם כלכך הרבה קוספליירים וכולם היו נראים כלכך נפלאים באמת שנהנתי ממש!!
מקווה שתאהבו את הסרטון כי לדעתי הוא ייצא לי הכי טוב עד עכשיו (בלי להתרברב חחח אבל זה בעיקר כי היו לי הרבה צילומים!)
.
.
זהו מבחינת הסרטונים.
.
.

ועכשיו לקצת עדכונים...
נכון עדכנתי אותכם בפוסט הקודם במצבי במבחני הקבלה ללימודים?
הייתי קצת שבורה כי לא הלך לי בשנקר ובבצלאל ובחולון הייתי ברשימת המתנה חסרת תקווה.. 
אז בעזרת החברים הנפלאים שלי והמשפחה שדחפו אותי לא לוותר נרשמתי גם למבחני הקבלה של ויצו בחיפה. האמת שבאתי לשם במצב די שחוק אבל הצלחתי לעבור את יום המבחנים הראשון והגעתי ליום הראיון. הייתי הכי כנה איתם..אמרתי להם את מצבי הקבלה שלי ואמרתי להם למה אני רוצה ללמוד את זה כלכך ואת האמת אחרי שהייתי שם ביעוץ התלהבתי ממש מויצו! אז הראיונות הלכו די מהר אבל פעם ראשונה שקראו לי לראיון שלישי..שזה קורה רק אם יש הבדל מאוד ברור בין שני הראוינות ואז הם מעוניינם בחוות דעת אחרונה. בראיון השלישי הכי זרם..כי היו שם 4 מראיינים שהם סגל ויצו שמאוד התעניינו מתיק העבודות שלי..סוףסוף שאלו שאלות מתאימות ובחנו את כל היצירות שעשיתי ולא רק איזה 2-3. אז יצאתי עם הרגשה טובה..לא ידעתי אם הלך טוב או לא אבל הייתה לי הרגשה טובה. למזלי קיבלתי תשובה חיובית. התקבלתי ללימודים בויצו!!! ואלמד תקשורת חזותית שזה מה שרציתי!!!

הייתי ממש שמחה!! וישר התחלתי לחפש דירות בחיפה. מצאתי לי דירה עם שותפה חביבה בשכונה ממש טובה ורגועה עם תצפית לים. בהחלט מרוצה מאיך שהדברים הסתדרו ועכשיו אני סופרת לאחור מתי יתחילו הלימודים. זה גם מרגש וגם מלחיץ האמת..כי זו התחלה חדשה..לגור ממש רחוק מהבית ולהסתדר לבד במקום חדש לגמרי.. גם זה שחבר שלי יהיה רחוק קצת קשה לי אבל אין ברירה. העיקר יש כיוון חדש באופק ואני ממש שמחה לגבי זה :) מה שכן אני בספק אם אני יוכל לעדכן פה בקרוב..בכל מקרה אני מתחילה את חיי כסטודנטית השנה וזמן לראות אנימות ודרמות לא יהיה לי בטוח! מקווה שבכל מקרה ייצא לי לעשות סרטונים ולעדכן אותכם מדי פעם, אין לדעת מה יהיה. 
בכל מקרה אני שמחה שיש לי את הבלוג הזה ושאני לא מוותרת לחלוטין על לכתוב בוא. כי כיף לי לעדכן פה גם אם אין פה הרבה אנשים שרואים הקיום של הבלוג הזה חשוב לי..בגלל שהוא מציין תקופה כלכך גדולה מהחיים שלי~
אז תודה לכל מי שקורא פה,אוהבת אותכם על זה 3>
.
שיהיה לכם המשך שבוע נעים
.
.

נכתב על ידי , 7/10/2015 14:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





17,113
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לopali-chan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על opali-chan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)