לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וופל ישראלי D:


"בסוף יהיה טוב, ואם לא טוב- סימן שזה לא הסוף".

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

נעלמתי לקצת..הכל יחסי..


בפעם האחרונה כתבתי כאן לפני שנה (ויום, אבל מי סופר..) ואמרתי שנעלמתי לקצת. אז קרה שוב.

בינתיים הספקתי לסיים את שנה ב' בתואר שהייתה קשה, תובענית ומתישה (נשאר רק מבחן אחרון של סמסטר קיץ).

עוד חודש (פחות יומיים, מי סופר..) חוזרת לשנה ג', ובינתיים כהרגלי מקטרת על כך כל רגע נתון (אין לי כוח ;; כיף לי בחופש!)

 

אז רק רציתי להגיד שהספקתי בחופש להפוך את שעות השינה שלי (הולכת לישון ב8 בוקר, קמה בערב. ערפד :) בשביל להתמכר מחדש לנוסטלגיות בספרדית (2 עונות של המורדים, השלמה של רולאבוגן שלא ראיתי ב2006- נשארו לי 30 פרקים לסוף :ם), ובא לי חיים שלמים נוספים בשביל להספיק לראות את כל העונות של קטנטנות על הדרך ועוד P: מעבר לזה התחלתי לראות גם את שובר שורות (כרגע עונה 2) בדיליי היסטרי, והיום גם השלמתי את הפרק הראשון בעונה החדשה של האנטומיה של גריי *-* 

מנסה להספיק כמה שיותר לפני שאאלץ להתנתק מהסדרות לטובת הגשות. כבר אמרתי שאני צריכה עוד חיים? או לפחות אופציה לעצור את הזמן..

 

ראש השנה עבר, תכף כיפור, ואז סוכות, ואז חוזרים ללמוד. איך אין לי כוח. ואני רק בחצי! יש לי עוד שנתיים!

ממשיכה לקוות שהזמן יחליט לעצור יום אחד לפני החזרה ללימודים..<:

 

כבר שכחתי מה ואיך כותבים בבלוג.

אולי השנה אתמיד. אולי לא.

 

עד הפעם הבאה,

רוית.

 

 

נכתב על ידי , 28/9/2014 03:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של little Blackberry ב-18/8/2015 02:18
 





25,720
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlittle Blackberry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על little Blackberry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)