לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the life are good


I'm not afraid... i'm just an ordinary Fired Chicken

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

הבלוג צריך להיות גם שלי!! [ ירדן ]


היי..

זאת ירדן..

זה הפוסט האחרון שאני מעדכנת בוא..

אתם שואלים למה נכון?

טוב כי רינת חומדת את הבלוג לעצמה!

 

היא אומרת שבגלל שהבלוג הזה של שתינו לא מגיבים לנו!! וזה ממש לא נכוןן!!

היא אומרת שאני אתן לה את הבלוג הזה בגלל שיש לי כבר בלוג!! אז מה?!?!

ההפך ככה יותר אנשים יגיבו בגלל שאני יביא את החבר'ס שלי והיא את שלה וככה יגיבו לנו אפילו

בבלוגים האישיים שלנו!! ( במקרה זה רק בשלי [; )

אבל בכל זאת זה ממש ממש מעצבן!! כי תבינו.. זה הייה רעיון שלי בכלל לעשות בלוג משוטף!!

ובסוף הוא רק של רינת!!

וואי זה ממש מעצבן!!

 

ורינת אומרת שאני לא מעדכנת.. זה נכון!! במזמן האחרון אין לי בכלל זמן לעדכןן!! ואני גם לא מעדכנת את

הבלוג שלי!! וגם זה בעצם הרעיון של בלוג משוטף! כל אחת רושמת מתי שיש לה זמן! מתי שלי אין זמן

רינת רושמת ומתי שלרינת אין זמן אני רושמת!!

 

נכון שזה לא נכון???

נכון שהבלוג צריך להיות גם שלי??

 

אני רוצה שהוא ימשיך להיות שלי! ולא אכפת לי שיש לי 2 בלוגים כל עוד אני מעדכנת את שניהם!

יש אנשים שיש להם איזה 5 בלוגים רק לעצם ובשוטף וזה.. ויש להם מלא כניסות בחודשים הראשונים!!

אבל מה.. רינת רוצה את הבלוג לעצמה.. אז מה אני אתווכח איתה? כן.. התווכחתי.. אבל זה לא עוזר

היא אומרת שכבר יש לי בלוג משלי ואני לא צריכה 2!!

 

אבל כפי שאמרתי ביקודם זה הייה רעיון שלי מלחתחילה לעשות בלוג משוטף!

 

 

אז מה אתם אומרים ? הבלוג צריך להישאר גם שלי?!?!

 

 

ירדישש..!! ( שלא בטוח שתמשיך לכתוב כאן.. :-( ........)

 

 

 

 

**********************************************************************************************************

 

אין לי אף חתימה או תמונה בגלל שאני במחשב של אח שלי ואין לי שם את החתימות שלי..!!

 

 

בבקשה תגיבו!! זה חשוב!! ואולי אתם תצליחו להחזיר לי את הבלוג!

אההה ובטח כבר ראיתם שבצד רשום רק על רינת!! כן כן!! היא כבר הספיקה לשנות! ותבינו!! השניה הסכמתי לתת לה את הבלוג!! ( בלי שרציתי!! )

אז בבקשה תוכיחו לרינת שבלעדיי אין בלוג העולם שמעבר!! ( שדרך אגב אני נתתי את השם!! )

 

נכתב על ידי , 8/7/2006 00:06  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירדיש ב-9/7/2006 14:10



3,505
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYandR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YandR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)