לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the life are good


I'm not afraid... i'm just an ordinary Fired Chicken

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

מה שהולך פה לא יאומן...



לא טוב..

המצב שלי לא טוב..

לא טוב עד דמעות..

 

שלום לכולם..השעה עכשיו היא שתיים חמישים ואחת בלילה או לפנות בוקר או WHAT EVER!

אני עצבנית רוצה מנוחה..

מה כבר ביקשתי?איך הצלחתי לריב עם כולם?!
עם דנה רבתי..עם ירדן רבתי..מה??? זה פשוט לא יאומן!

לירדן יש תכונה מעצבנת רצח שהי אעובדת על אנשים באיי סי קיו במולטי איי סי קיו פותחת איי סי קיו חדש ומתחילה לשגע אנשים..אני כבר מתחילה לתהות אם כדאי לי פשוט כבר לא להוסיף אנשים יותר לרשימה מחשש שזאת ירדן...

ועם דנה רבתי..בגלל העיצוב המפגר שסך הכל רציתי להזמין..נתתי לה ממחאה והיא לקחה את זה בכיוון הלא נכון..סה"כ שיקרתי שקר קטן..לבן..והיא לקחה את זה לניווט הלא נכון ועכשיו היא כועסת עליי..אז לא רק שאין לי עיצוב וביקורת..אני כבר לא יודעת אם הבלוג שלי או שלי ושל ירדן..

היום הייתי אצל אסף..יום רגיל...אני מתחילה להרגיש מוזר איתם..אני ילדה..ויש לי קצת אישיות אל טומבוי אז הם (עמית ואסף) מתייחסים אליי כאל ילדת טומבוי כזה ולא כמו אל ילדה אחרת..אני רוצה שייתיחסו אליי כמו כל ילדה אחרת שהם מכירים לא בתור טומבוי..מותר לי שיהיו לי קצת צדדים של בנים כמו בקשן וזה אבל אני לא בהגזמה..באמת..

קשה להם להבין שאני כבר מסתכלת על בחורים במגרש כדורסל בלי חולצה עם הקוביות וזה חח כי פעם הייתי ילדה קטנה ולא הבנתי -_-

אז היום ראינו שודדי הקאריבים 1 אצל אסף רק כדי שיוכלו לבוא איתי ל2,אז כן אני פטורה מלחפש מישו שיבוא איתי כי כבר מצאתי..

אז זהו...כרגע הכלבה היפה שלי פה יושנת ונוחרת רצח חח היא פשוט נושמת לא סדיר וזה נשמע חזק,כרגע הערתי אותה כדי לקחת איתה תמונות לבלוג(סורי חמודה לכי לישון חזרה חח,לא נורא היא הלכה לחסל מקקים במטבח) אז הנה כמה תמונות של כיפי ושלי(ככה קוראים ללולה שלי =] פינ'צרית מעורבת פשושה בשם כיפי!)

סורי שהתמונות יצאו קצת לא מובנות אבל פשוט שמרתי אותן בJPG אז זה מאבד קצת צבע ואיכות:


לולה ואני

 

לוליש ואני היא מסתכלת למטה השמנה הזאת חח

 


חחח

קושהההה חמודדהההה


לשון

 

חח שושה הוציאה לכם לשון! מוחחעעעע כלבה אכזרית וחצופה!

 





היא הייתה מתה מעייפות וחיפשה מקקים להוציא עליהם ת'עצבים שלה חח

 

אז זה הכל להיום תהנו ממני ומכיפי עד לפעם הבאה =]




שלכם רינתוש ^_^

נכתב על ידי , 9/7/2006 02:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של :P: jUsT Me P ב-9/7/2006 22:17



3,505
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYandR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YandR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)