לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Little Tears of Big Fears




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

כל החיים רק הולכים ונהיים יותר חרא..


היי לכולם..אל תשאלו אותי מה עובר עלי..הכל באמת הולך לי חרא ועכשיו אני יודעת שכל החיים שלי היו פשוט מושלמים יחסית למה שקורה לי עכשיו..

 

רק לפני איזה חודש הכל היה מושלם...אני וסלבה היינו ביחד, עבדתי באילת, נהנתי, למדתי, ובקיצור הכל היה רגוע ושקט ועכשיו יש לי כל כך המון דברים על הראש שאני לא יודעת לאן להכניס את עצמי..

קודם כל:

1. העבודה באילת מתחילה להידפק לי כי אין הזמנות מהמלונות שעבדתי בהם ושאני אוהבת אותם.

2. יש לי עוד חודש המון בגרויות אבל זה לא הכי עצוב

3. הכי עצוב זה שרוצים להעיף אותי מהבצפר בגלל שאני חולה הרבה

4. סבתא שלי חושבת שאני כל הזמן לוקחת ממנה כסף לא לתרופות אלא לסמים..איך אני אסביר לה שאני קונה גלולות?

5. למרות שאני וסלבה עדיין לא ביחד הוא ממשיך לזיין לי כל הזמן בשכל כפי שעשה כשהיינו ביחד.

6. סבתא שלי התפתרה ועכשיו לא יהיה מספיק כסף..ואני לא יכולה לעבוד כי יש לי לימודים.

7. לאבא שלי גם מתחילות בעיות עם כסף..אז שוב אותה הבעייה עם הלימודים.

8. רבתי לפני חודשיים עם אמא שלי בטלפון ועכשיו היא לא נותנת לי לדבר עם אחותי הקטנה

9. בגלל אמא שלי אני לא אוכל לקבל בשנים הקרובות גרין קארד וזה אומר שלא אראה את אבי לפחות 4 שנים

 

והדבר האחרון וההכי עצוב זה ש: נשבר לי כבר הזיין מהכל ומכולם.. נמאס לדאוג כל הזמן על כולם...נימאס מהחיים האלה..

הדבר היחיד שאני יכולה להגיד כרגע זה: "מה עוד יכול לקרות?" ואיזה מכה אני צריכה להיתכונן?!

נכתב על ידי , 7/5/2008 19:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דויד ב-10/12/2009 19:58



כינוי: 

בת: 33

ICQ: 265393623 

תמונה




4,861
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל†Samanta† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על †Samanta† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)