לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 278368701 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

את


קשה לי לתאר את מה שאני מרגישה אלייך בכתיבה, כי זה הרבה מעבר.

נתחיל מזה שאני אוהבת אותך. כל כך אוהבת, כמו אולי אני אוהבת רק שני אנשים בודדים בלבד, ואת ביניהם. ולמרות זאת, יש רגעים שקשה לי להודות אמנם, אבל את מצליחה להרגיז אותי כל כך, שאני בקושי מתאפקת [והאמת, ברוב המקרים כלל לא] מלהתפרץ עלייך ולברוח. משאירה את המצב כמו שהוא- בעיה בלתי פתורה, והמתח באוויר לעולם לא מתנדף.

זה קצת כמו להודות בטעות.

אני מרגישה הקלה עצומה כשאני חולקת עימך את מה שרובץ על ליבי, ואז רע באופן כפול ומכופל מיד כשאת מגבירה את מהירות צעדייך ומתרחקת. כמובן, לפני זה דאגת להגיד לי שהכל יסתדר ויהיה בסדר. אולי הלחצתי אותך.

 

כן, אני לוחצת. לוחצת כ"כ חזק בהשפעת מצבי הרוח שלי, עד שלפעמים נדמה שהם אלה ששולטים בי- ולא להיפך.

ואני יודעת שאין לך דרך אחרת להגיב- אני הייתי כבר מזמן נשברת במקומך. אני לא בוחנת אותך, אני פשוט לא יכולה לשלוט בדחפים.

זה קצת קשה כשאת הבן אדם היחיד שיכול להקשיב לי בלי תנאים, בכל מצב ובלי לשפוט אותי. אני אפילו לא רוצה לחשוב מה הייתי עושה בלעדייך.

 

 

בבקשה אל תתיאשי ממני, את יודעת שאני משתדלת.

אוהבת אותך המון,

אני.

 

 

 

נ.ב- עוד בסדרת הדברים שקורים רק לי: לפני כשעה הלכתי בחוץ ונתקעתי בעץ דקל [!] קוצני [!!!]. הוא היה נמוך אמנם, אבל החזה שלי מעולם לא היה שרוט וכואב יותר. בכל אופן, לא שזכור לי [;

 

נכתב על ידי , 27/10/2009 21:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של And you are? ב-12/11/2009 15:01
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlush Response אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blush Response ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)