לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Beauty lies inside the eye of another youthful dream




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

סופטמתי.


הוו איזה כיף התחדשתי לי בספטום.

היה כיף בא לי עוד פירס עכשיו.

הבא יהיה אנדר.

 

חזרה מחופש פסח ועכשיו מתחילים בגרויות

את הפסח שלי ביליתי בעיקר בעבודה.

עשיתי כסף אז מה אכפת לי.

 

אוממ כן.. כיוון שלדפש מוד לא אלך בגלל המחיר המופקע החלטתי שלMGMT בהחלט שווה ללכת במחיר של 220 ש"ח.

אולי ההופעה רק ב2.9 אבל מישהו מעוניין ללכת? D:

 



נכתב על ידי , 17/4/2009 18:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mirymoo ב-18/4/2009 19:32
 





כינוי: 

בן: 32

MSN: 

תמונה




21,455
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOREN. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על OREN. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)