לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

הוא כל הזמן נגע בי


טריגר! נ' נאנסה על ידי הבייביסיטר שלה במשך תקופה ממושכת.

מאוד קשה לי לספר על זה. קראתי את הבלוג הזה והחלטתי שאני פשוט צריכה לפרוק את זה.
זה קרה לפני 5 שנים אם בן של חברה של אמא שלי. קוראים לו ג'.

הפעם הראשונה היתה כשיצאנו החוצה סתם לטייל. הייתי כל כך תמימה אז שזה מדהים. הוא שאל אותי "את רוצה להיות אמא?" אז אני כמובן כמו כל הילדות אומרות כן אז הוא הביא אותי לאיזה מאחורי בניין, אמר לי לשכב ולפתוח את האוברול ואת התחתונים ואז זה קרה. הוא אנס אותי. אבל לא ידעתי, הייתי כל כך תמימה שחשבתי שזה בסדר. לא ידעתי כלום. וזה המשיך, הוא התחיל לעשות עליי בייביסיטר. הוא כל הזמן נגע בי ורצה שאני אגע בו. כשאני חושבת על זה אני רוצה לבכות כי באמת לא ידעתי מה אני עושה. הייתי צריכה לבוא אליו כל יום אחרי בצפר ש"ישמור" עליי. לאמא  שלו יש גן אז אתם מכירים את הבתים הקטנים האלה מפלסיק... דיי גדול אז נכנסנו לשם זה היה בחצר כשאמא שלו היתה בסלון. בבית לידנו. הוא הוריד את המכנס ואמר לי למצוץ. כמו סוכריה. איכס.
ויש עוד מקרה. הוא לקח אותי למרתף למטה איפה שיש ליכלוך ומלא קופסאות ואמר לי לרדת לברכיים הוא אמר שכל מי שמתחיל לעשות את זה חייב לבלוע את הפיפי של הבן זוג. אז הוא הכריח אותי לבלוע ואז אנס אותי. עוד פעם.
הוא התחיל יום יום להכניס אותי לממד להכריח אותי לשכב על הרצפה הקרה להוריד תחתונים והוא היה לי מכניס כל מיני דברים לאתם יודעים..ללמטה.מזרקים(בלי שום דבר בתוך כמובן) מוח של מחשב ופשוט לגעת לי שמה. זה היה נורא הרגשתי למרות שלא ידעתי מזה הרגשתי נורא. אז אמרתי לאמא שלי שאני לא רוצה להיות בבייביסיטר שלו. והיא שאלה אותי למה אבל לא אמרתי לה בגלל שעושה עושה לי ככה וככה אלא סתם נתתי לה תירוץ אחרי כמה ימים היא השתכנעה והוציאה אותי משם.
אבל זה לא נגמר שם. לא לשכוח שהוא היה הבן של חברה ממש טובה של אמא שלי. אז הקשר המשיך...יום אחד היינו בבית שלו. אני והוא נכנסנו לחדר שלו. הוא רצה עוד פעם ואמרתי לו לא. אבל הייתי כל כך תמימה שהוא פשוט שיכנע אותי. הוא נ-י-צ-ל אותי. אז הוא הוריד את המכנס והתחתונים שלו והתחיל(?!) לרקוד כשהזין שלו מנופף לכל עבר. אמא שלו קראה לו וזה הציל אותי.
יום אחד היינו ביחד נסענו אל האופניים שלי החדשים ואז הוא רצה סיבוב אז נתתי לו והוא התחיל לשחק לי אם ההילוכים לא נכון וצרחתי עליו הפלתי אותו ונסעתי הכי הכי הכי מהר שאני יכולה בסוף הוא עצר אותי וביקש סליחה... ואז עלינו אל איזה גבעה שבסופה יש מין כזה מקום מסתור עם עצים ושיחים...הייתי בפינה והוא מצא לעצמו שני כיסאות וישב רגל על רגל אני הייתי צריכה משקפיים באותה תקופה אז לא ראיתי מה שהוא עשה...הוא התחיל לדבר על זה על זיונים ומציצות לא היה לי נוח אז קמתי ורציתי לעבור ולא נתן לי אז הסתכלתי עליו והוא פשוט אונן..עשה ביד..היה לו מין חיוך כזה שטני מעונג..שנאתי אותו איכשהו הצלחתי לעבור...לא דיברנו זמן רב עד שאיכשהו הייתי צריכה לעבור לגור איתם בבית..מזל שגל עבר לפנימייה לא לפני שניסה עוד פעם לגעת ולשאול אם רק שתי דקות נלך ונעשה את זה.כמובן שאמרתי לא.ידעתי מזה הפעם.הוא ניסה לגרום לי לקנא בזה שסיפר לי שיש לו חברה שכן נותנת לו...אמרתי לו יופי לה וזהו. זה נגמר...
אתם מבינים זה נמשך שנים ..במרמה בתמימות בשקרים ברמה סוטה מגעילה..בניצול.  עברתי משם עקב ריב של אמא שלי ואמא שלו...מאז לא ראיתי אותו זאת אומרת לפני שנתיים וחצי. זה היה נורא.
בבקשה מכן בנות. אל תהיהו תמימות...אל בשום פנים ואופן אל תהיו תמימות זה יהרוס אותכם. לתמיד.
אל תתנו לזה פשוט לקרות.
נ'.


 

לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 15/2/2008 08:12   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, בין ילדים, ברחוב, הכל קרה, ילדות נשכחת  
1851 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של vardenafil 10mg ב-24/4/2013 01:05
 





כינוי: 

מין: נקבה




479,237
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)