לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

התעוררתי כי הרגשתי שמישהו נוגע בי


הנסיכה הנמה העלתה סיפור על הידיד שניצל את שנתה כדי למזמז אותה ולענג את עצמו.

 

הייתי אז בת 17, ונסעתי עם עוד חברה לבקר שני ידידים שלנו, שעבדו באותה תקופה במחנה קיץ. הם הגניבו אותנו לחדרים שלהם כדי שנוכל לשוחח בפרטיות. הזמן עבר, נעשה מאוחר, והחלטנו להשאר לישון שם כי כבר לא היו אוטובוסים בשעה הזאת. איכשהו התפצלנו למיטות - הוחלט שאני אשן באותה מיטה עם אחד הידידים, כי החברה שלי הייתה דלוקה על הבחור השני ורצתה לחלוק אתו מיטה... נכנסתי למיטה עם בגדים (לבשתי שמלה) כי לא רציתי כמובן להתפשט, ונרדמנו והכל היה טוב.

 

באמצע הלילה התעוררתי כי הרגשתי שמישהו נוגע בי, והמיטה רעדה נורא. שכבתי שם, מנסה להבין מה קורה, כשקלטתי שהידיד שבמיטה איתי ממשש את הירכיים שלי, את הישבן שלי, ומענג את עצמו תוך כדי. לא היה לי מושג מה לעשות... המשכתי לשכב כמה דקות, עד שחטפתי כבר בחילה. יצאתי מהמיטה והלכתי לשירותים כאילו שום דבר לא קרה, כאילו סתם התעוררתי עם צורך עז להשתין.

 

בשירותים התקשרתי לחבר טוב שלי והמשכתי לדבר איתו עד הבוקר, פשוט כי לא רציתי להתעמת עם אותו גבר שעדיין שכב במיטה, עושה אלוהים-יודע-מה. בבוקר יצאתי משם, וכולנו המשכנו להתנהג כרגיל. סיפרתי על זה לבן הזוג הנוכחי שלי (אני כבר בת 21) והוא מכיר את אותו ידיד... אבל מעולם לא דיברתי על זה עם הידיד או עם אנשים אחרים. אני לא יודעת אם לקטלג את האירוע הזה כאונס או כפיה, אבל אני בטוחה שזו הייתה הטרדה, כיוון שלא הייתי מעוניינת להשתתף בכלל ולא שאלו את דעתי אפילו פעם אחת.

 

אשמח לדעת שבחורות אחרות אולי צעקו על הבחור שעשה להן דבר דומה. אני לא מסוגלת, עד היום אני מיודדת עם אותו בחור ומעולם לא העליתי את הנושא.

 

תודה, הנסיכה הנמה. זה לא אונס. אולי הטרדה, אולי תקיפה - לא מסוגלת לאמר מה המושג ה"מקצועי". מה שמשנה זה שהוא הרשה לעצמו להשתמש בגופך ללא אישורך. הוא לא יכול היה לדעת אם את מעוניינת או לא כי מעולם לא שאל אותך. בטח הוא פחד להעיר אותך ב"שאלות מיותרות" (למתקשים: ציניות). 

 

לא לשכוח ניקים:

[email protected]

נכתב על ידי , 8/6/2006 22:51   בקטגוריות בבית, בזמן שישנת/התמסטלת, בידידות, בינו לבינה, אדם מוכר  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענבר ב-12/6/2006 09:00



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)