לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

התחלתי לשתות, לעשן, הציונים שלי ירדו


זהירות - טריגר!!!!!!

קראתי את הבלוג שלך והדברים נגעו לליבי. אני בסך הכל נערה בת 14. השארתי תגובה, אבל היא הייתה קצרה ולא יכולתי לספר את כל סיפורי, אני אספר אותו עכשיו:

 

בגיל 5-4 בערך אמא שלי התמכרה לסמים. אז שלחו אותי לגור במושב, אצל הדודים. בהתחלה היה שם ממש כיף, היו שמה פרות ועזים, תרנגולות, אוויר צח, עצים לטפס עליהם, נורא נחמד.

 

אני לא זוכרת מתי זה בדיוק התחיל, אבל דודי התחיל לגעת בי. נגיעות קטנות פה ושם. הוא העיר לי שאני ילדה יפה. לא אהבתי את הנגיעות האלה, גם לא רציתי אותן. אני זוכרת פעם, כשרק הבת שלו אני והוא נשארנו בבית. הוא אנס אותי. לא יכולתי להתנגד, כי לא הבנתי מה קורה שם. ישבנו מול הטלויזיה, והוא פתח את הרוכסן של מכנסיו, לא הסתכלתי עליו, המשכתי עם הטלויזיה. הוא הסתכל עלי, הרגשתי את זה, הוא התחיל לשחק עם הזין שלו ואני עשיתי עצמי כאילו לא שמתי לב. הוא הכניס את איברו לפי ודחף לי את הראש בכוח, בכיתי ואמרתי לו שלא נעים לי ואני נחנקת. הוא אמר לי לסתום אחרת הוא ירביץ לי והמשיך לדחוף את הראש שלי תוך כדי שאיברו נמצא בפי. למזלי רגע לפני שבאמת כמעט נחנקתי הוא הפסיק, כנראה נמאס לו. הוא אמר לי לשכב על הגב, שכבתי על הגב. והוא החדיר אותו לתוכי, אני זוכרת שכאב לי, ובכיתי, ביקשתי ממנו שיפסיק, כל התחנונים שלי לא עזרו. הוא המשיך. בכיתי, וירד לי דם. לא סיפרתי על זה לאיש, הלכתי להתקלח אחרי זה. לא הבנתי מה קרה שם, ולמה כאב לי, אבל הבת שלו אמרה לי שהיא ראתה הכל והיא תספר לאמא שלה.

 

לא הבנתי שהוא עשה משהו לא בסדר, אני יודעת שהוא עשה דברים כאלה גם עם בתו, ראיתי אותם. היא הייתה בת... בסביבות 18. זה נורא הסבל הזה. אחרי זה לקחו אותי למזלי הביתה, לא סיפרתי על זה לאיש. רק לידיד מאוד טוב שלי שכמובן הבין אותי וניחם אותי כהרגלו. בכיתי. בכיתי הרבה. אני בוכה עכשיו, ואני יודעת שאני אמשיך לבכות. רק לאחרונה חשבתי על הדברים האלה, וזה נורא קשה לי. התחלתי לשתות, לעשן, הציונים שלי ירדו. אני לא יודעת מה איתי. אף אחד לא יודע מה איתי. אולי בגלל זה אני לא אוהבת בנים.  אני שונאת אותם. שונאת. לאחרונה שכבתי עם חמישה בנים. חמישה! אני מתדרדרת... ואני לא מבינה מה קורה איתי. אולי אתם תעזרו לי? בבקשה. אני זקוקה לתמיכה.

 

כל הגברים בימינו נצלנים. כולם, עד האחרון. אני שמחה שהקמת את הבלוג הזה! אנחנו חייבות להלחם, שדברים כאלה לא יקרו יותר!!! אני שונאת אנשים שמסוגלים לעשות דברים כאלה, ועוד למי? לילדים קטנים!! לאחיינית שלו!! לבת שלו! או שלה! בכל מקרה, אנשים כאלה צריך להוציא להורג. המדינה הזאת פשוט מגעילה אותי.

 

סיפורים לכאן:

[email protected]

נכתב על ידי , 15/6/2006 14:26   בקטגוריות אדם מוכר, בבית, במשפחה, הכל קרה, ילדות נשכחת  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישי ב-17/8/2007 08:19



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)