לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

מילה של "כבוד השופט" ש' - ואני כבר לא קלדנית


"כבוד השופט" ש' פשוט היה חייב להראות ל-ר', חברתה של L.L.B, סרטון אירוטי במסגרת העבודה. ר' לא יכלה לעשות כלום, מה - לאבד את העבודה בגלל זה?   

 

אחת החברות הטובות שלי, ר', היא קלדנית בבית משפט. ביום שישי האחרון היא סיפרה לי על תורנות שהיתה לה. בסיום התורנות, השופט שאצלו היא היתה תורנית (השופט ש'), קרא לה ללשכתו כי רצה להראות לה דבר מה...  הוא פתח איזה אימייל וביקש שתתיישב...

 

במייל הופיע סירטון של בחורה עם חוטיני שרקדה ריקוד אירוטי. כשחברתי ר' שאלה את "כבוד השופט" מה הוא בעצם רוצה ממנה (מיותר לציין שהיא הרגישה מובכת ומושפלת), הוא אמר לה: "חכי לסוף... יש מסר". הענטוזים והחוטיני לא הפסיקו להופיע על המסך. היא רצתה לקבור את עצמה מבושה... בדיעבד היא אמרה לי: "L.L.B, תארי לך שהוא גם אדם מבוגר בן 50 בערך, גם שופט, גם זר וגם הראה לי משהו מאוד מביך... הרגשתי מאד מאד לא נעים... ות'כלס, לא יכולתי להגיד לו כלום. מילה שלו ואני כבר לא קלדנית...".

 

כעבור מספר דקות זה נגמר. הבחורה עם החוטיני "הורידה" כביכול את שיער ראשה ונשארה עם קרחת, פשטה את עורה ונשארה עם עור מידלדל, ולבסוף מה שנשאר ממנה היה זקן מקומט עם סיגריה ביד וחיוך על הפנים. היא לא הבינה איזה מסר כבוד השופט ש' ניסה להעביר לה פה... גם אני לא. אולי אתם?

 

הפוסט עלה גם בפוליטינט.


 

L.L.B ששלחה את הסיפור הגיבה כאן:

רציתי לומר ולהבהיר דבר מה: חברתי היא בחורה עם יותר מדי ביטחון עצמי. זה מגיע לפעמים למצבים שבהם אנחנו, החברות, מבקשות לפעמים שתסתום קצת... היא חוצפנית ברמות וכשהיא פותחת פה על מישהו, היא יכולה להרוג אותו עם המילים שהיא מוציאה.

היא פשוט לא הרגישה בנוח מול "השופט". המילים נע(א)למו לה באותה סיטואציה (מה שנדיר מאוד אצלה...). רוצה גם לציין שהוא לא בדיוק הבוס שלה... יש ימים מסויימים בשבוע שבהם היא תורנית בבית המשפט, ולפעמים היא נמצאת בדיונים שהשופט ש’ מנהל. במילים פשוטות - אותו שופט היה יכול בקלות לזרוק מילה לדרגים היותר גבוהים, ואז חברתי היתה מוצאת את עצמה מחוץ לאולם בית המשפט...

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected] 

נכתב על ידי , 5/11/2006 16:54   בקטגוריות עבודה, אדם מוכר, בהסכמה/בדרכי נועם, בידידות, בעבודה, למה לא התלוננתי, סרחו, אקטואליה, ביקורת  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-16/12/2007 14:59



כינוי: 

מין: נקבה




479,524
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)