לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

שלא יבואו ויגידו "בטח התלבשה חשוף"


Blue Butterfly נתקלה באקסהיביציוניסט בדרכה הביתה.   

 

האמת היא שאני לא כל כך מגדירה את עצמי כ"מוטרדת מינית" כי הסיפור שלי לא כזה טראומתי ולא כזה קשה ונוראי לעומת סיפורים אחרים ששמעתי וקראתי. זה קרה לפני שבוע לערך. חזרתי מהבצפר כרגיל, ונכנסתי לבלוק שלי שיש בו 3 כניסות ל-3 בניינים שונים... הלכתי לכיוון הכניסה של הבניין שלי וצלצלתי באינטרקום כדי שאימא שלי תפתח לי את הדלת כי לא היה לי כוח להוציא את המפתח, ואז בזווית העין קלטתי איש שלפי הפנים שלו נראה לא כל כך בסדר בראש. ואז קלטתי שהוא פתח את הרוכסן של המכנסיים שלו ושם את היד שם. למזלי לא ראיתי את המה-שמו שלו.

 

כשקלטתי את זה התחלתי להילחץ ולהיכנס לפאניקה אבל מבחינה פיזית וחיצונית נשארתי רגועה, הוצאתי מהר את המפתח, וניסיתי לפתוח את הכניסה. לא הכנסתי את המפתח הנכון בגלל שנלחצתי. המשכתי להסתכל עליו בזווית העין וראיתי שהוא מתחיל להתקרב. מיד החלפתי למפתח הנכון וגם הוא לא פתח. ניסיתי עוד פעם - וזה פתח סוף סוף. הוא ראה שפתחתי והתקרב מהר לכניסה. למזלי הספקתי לסגור מהר את הדלת ככה שהוא לא יוכל להיכנס. עליתי מהר הביתה, פתחתי את הדלת, סגרתי אותה במהירות שיא ונעלתי ולא זזתי מהבית עד שהבייביסיטר הגיעה. בהתחלה חשבתי לספר לאימא שלי אבל בסוף חשבתי "לא, עזבי, לא קרה משהו כל כך נורא". לחבר שלי כן סיפרתי והוא לא נראה כל כך מודאג מזה. הזיז לו, נכון, ואמר לי להיזהר והכל, אבל הרגשתי שהוא לא מייחס לזה כזאת חשיבות בעוד שאני הייתי מבועתת ממה שקרה.

 

אולי תחשבו שהתגובה שלי יותר מדי מוגזמת כי סך הכל לא קרה משהו איום ונורא אבל זה כן הפחיד אותי. שכחתי להוסיף שכשיצאתי לבייביסיטר הסתכלתי דרך העינית וראיתי שאין אף אחד, אז יצאתי. אחר כך גם בדקתי בחוץ שאין אף אחד ורק אז יצאתי ועד שהגעתי לשם כל כך פחדתי אבל דיברתי עם חברה שלי בפלאפון וסיפרתי לה והיא הראתה יותר איכפתיות לגביי, או שאני סתם מדמיינת. ושלא יבואו בנים ויגידו "בטח התלבשה חשוף" או לא יודעת מה, אז לא - אני לא התלבשתי חשוף ולא ראו ציצי ואת הרגליים ראו מהברך ועד לקרסול.

 

וכמובן איך לא - תמיד יש את המבטים שדופקים לך בחוץ כשאת יוצאת, לא משנה באיזה לבוש, שנורא מציקים - בין אם זה הבלונדיני עם העיינים הכחולות או השמן עם הכרס והקרחת, זה עוד דבר שנורא מציק שבנים "יפים" חושבים שבגלל שיש להם יופי חיצוני אז מגיע להם הכל...

 

אם בנים קוראים את זה ולא משנה איך אתם נראים - לפני שאתם נוגעים במישהי או מתחילים איתה, שימו את עצמכם במקומה, תדמיינו איך זה להרגיש חלשה וחסרת אונים, ואיך זה כשנוגעים לך בגוף נגד רצונך והסכמתך ואיך זה שדופקים לך הערות מילים ומבטים שהם ממש לא במקום. תתפלאו, אבל גם עם מבט אפשר "להפשיט" בנאדם. אומנם זה לא פיזית, אבל תאמינו לי שלאותו אדם נורא נורא לא נוח בסיטואציה. את הפנטזיות המיניות שלכם וה"מחמאות", המבטים והנגיעות, תשמרו לבת זוג שלכם שכן תרצה את זה, ואם ההורמונים שלכם חוגגים - תמצאו דרכים אחרות להרגיע אותם. אנחנו לא בובות מין שלכם, יש לנו רגשות ורצונות משלנו - תפנימו את זה!

 


 

Blue Butterfly הגיבה לכם כאן - במיוחד לעניין "המבט":

קודם כל תודה על התמיכה :]
אני מתנצלת שיצא ככה שהכללתי, אבל אני לא בנאדם מכליל ואני מסכימה איתך במאה אחוז שיש כאלה שאוהבות את זה וזה נכון שזה מחמיא. אבל אם נגיד אתה מסתכל על מישהי ואתה חושב שהיא נהנית שאתה מפלרטט איתה אבל היא בצעם לא, אתה באמת מצפה שהיא תבוא ותגיד לך "תוריד ממני את העיניים שלך" או משו בסגנון? אני לא אומרת אל תפלרטט או אל תסתכל או תתחיל עם מישהי שמוצאת חן בעיניך, אבל כמו שאומרים - יש גבול לטעם הטוב... יש כאלה ששונים ממך, שלא יודעים גבולות והמילה "לא/תפסיק/לא מעוניינת" לא נמצאת אצלם בלקסיקון. אליהם פניתי. אבל לאנשים בעלי גבולות, שיודעים מה מותר ומה אסור, ובכלל לאנשים הגונים כמוך, אין פה פנייה כי אתם יודעים איך להתנהג לבחורה. אז שוב - מצטערת שנראה כאילו שהכללתי, פשוט באותה דקה לא רק שהייתי עצבנית אלא גם פגועה.

וגם בקשר למין, ברור שלא רק הגברים אוהבים את זה וגם מחמאות זה כיף לקבל, אבל לא כולן אוהבות ולא לכולן זה נעים, ו"מחמאות" כמו שריקות וצעקות "איזה תחת!" או "איזה ציצי!" או "איזה כוסית!" או אני לא יודעת מה, לא תמיד נעים לשמוע.

 

לסיפורים (לא לשכוח ניק):

[email protected]   

נכתב על ידי , 12/12/2006 15:27   בקטגוריות אדם זר, בבית, ברחוב, התלוננתי ו-כלום, למה לא התלוננתי, אקטואליה, ביקורת  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Blue Butterfly 16 ב-15/12/2006 19:51



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)